Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1419
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХлістунова, Н. В.-
dc.date.accessioned2016-04-04T06:46:44Z-
dc.date.available2016-04-04T06:46:44Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationХлістунова Н. В. Методичні засади оцінювання стратегічної гнучкості підприємств побутового обслуговування / Н. В. Хлістунова // Вісник Донецького національного університету. Серія В : Економіка і право. — 2015. — № 1. — С. 397-404.uk
dc.identifier.issn1817-2261uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1419-
dc.description.abstractУ статті розглядаються показники, що впливають на рівень стратегічної гнучкості підприємства побутового обслуговування. Виявлення системи показників, що найповніше характеризує економічний стан підприємства, дає можливість визначити рівень стратегічної гнучкості через інтегральну оцінку. Для розрахунку інтегрального показника треба встановити вплив на його рівень одиничних і узагальнюючих показників оцінки відповідно до ієрархічної структури показників. Для вирішення цього завдання автором запропоновано економіко - математичну модель оцінювання стратегічної гнучкості. Вона розглядається як відображення й формалізація основних, істотних характеристик підприємства (фінансових, виробничих (техніко-технологічних), організаційно-кадрових, інвестиційно-інноваційних, маркетингових)). Враховуючи методичний підхід оцінювання стратегічної гнучкості підприємства, запропоновано методику оцінки стратегічної гнучкості підприємства побутового обслуговування, а також розглянуто визначені етапи реалізації методики оцінювання стратегічної гнучкості функціонування підприємства.uk
dc.description.abstractВ статье рассматриваются показатели, влияющие на уровень стратегической гибкости предприятия бытового обслуживания. Определение системы показателей, что наиболее полно характеризует экономическое состояние предприятия, дает возможность определить уровень стратегической гибкости через интегральную оценку. Для расчета интегрального показателя необходимо установить влияние на его уровень единичных и общих показателей оценки в соответствии с иерархической структурой показателей. Для решения этого задания автором предложена экономико-математическая модель оценивания стратегической гибкости. Она рассматривается как отображение и формализация основных, существенных характеристик предприятия (финансовых, производственных (технико-технологических), организационно-кадровых, инвестиционно - инновационных, маркетинговых)). Учитывая методический подход оценивания стратегической гибкости, предложена методика оценки стратегической гибкости предприятия бытового обслуживания, а также рассмотрены определенные этапы реализации методики оценивания стратегической гибкости функционирования предприятия.uk
dc.description.abstractIn the paper the parameters that influence the level of strategic flexibility of consumer services are discussed. Detection of scorecard that fully characterizes economic performance makes it possible to determine the level of strategic flexibility through integrated assessment. To calculate the integral index it is necessary to look at its impact on the level of individual and general indicators of evaluation according to the hierarchical structure of indicators. To solve this problem the author proposes the economical-mathematical model of evaluation of strategic flexibility. It is regarded as a reflection and formalization of basic, essential characteristics of the company (financial, production (technical and technological), organizational, personnel, innovation, investment and marketing). Given the methodological approach for evaluating strategic flexibility of the company, author proposes the method of evaluation of strategic flexibility of consumer services, and examines stages of evaluation methods for strategic flexibility of business operations.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectстратегічна гнучкістьuk
dc.subjectметодика оцінки стратегічної гнучкості підприємстваuk
dc.subjectрівень стратегічної гнучкостіuk
dc.subjectетапи реалізації методики оцінки стратегічної гнучкості підприємстваuk
dc.subjectструктура показників стратегічної гнучкості підприємстваuk
dc.subjectстратегическая гибкостьuk
dc.subjectструктура показателей стратегической гибкости предприятияuk
dc.subjectуровень стратегической гибкостиuk
dc.subjectэтапы реализации методики оценки стратегической гибкости предприятияuk
dc.subjectметодика оценки оценки стратегической гибкости предприятияuk
dc.subjectstrategic flexibilityuk
dc.subjectthe structure parameters of the enterprise strategic flexibilityuk
dc.subjectthe level of strategic flexibilityuk
dc.subjectstrategic flexibility assessment methodology of the enterpriseuk
dc.subjectstages of implementation methodology for assessing the strategic flexibility of the enterpriseuk
dc.titleМетодичні засади оцінювання стратегічної гнучкості підприємств побутового oбслуговуванняuk
dc.title.alternativeМетодические подходы оценивания стратегической гибкости предприятий бытового обслуживанияuk
dc.title.alternativeEvaluation approaches to strategic flexibility of consumer servicesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorХлистунова, Н. В.-
local.contributor.altauthorKhlistunova, N. V.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceВісник Донецького національного університету. Серія В : Економіка і правоuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160331_501.pdf297 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.