Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1419
Title: Методичні засади оцінювання стратегічної гнучкості підприємств побутового oбслуговування
Other Titles: Методические подходы оценивания стратегической гибкости предприятий бытового обслуживания
Evaluation approaches to strategic flexibility of consumer services
Authors: Хлістунова, Н. В.
Keywords: стратегічна гнучкість
методика оцінки стратегічної гнучкості підприємства
рівень стратегічної гнучкості
етапи реалізації методики оцінки стратегічної гнучкості підприємства
структура показників стратегічної гнучкості підприємства
стратегическая гибкость
структура показателей стратегической гибкости предприятия
уровень стратегической гибкости
этапы реализации методики оценки стратегической гибкости предприятия
методика оценки оценки стратегической гибкости предприятия
strategic flexibility
the structure parameters of the enterprise strategic flexibility
the level of strategic flexibility
strategic flexibility assessment methodology of the enterprise
stages of implementation methodology for assessing the strategic flexibility of the enterprise
Issue Date: 2015
Citation: Хлістунова Н. В. Методичні засади оцінювання стратегічної гнучкості підприємств побутового обслуговування / Н. В. Хлістунова // Вісник Донецького національного університету. Серія В : Економіка і право. — 2015. — № 1. — С. 397-404.
Source: Вісник Донецького національного університету. Серія В : Економіка і право
Abstract: У статті розглядаються показники, що впливають на рівень стратегічної гнучкості підприємства побутового обслуговування. Виявлення системи показників, що найповніше характеризує економічний стан підприємства, дає можливість визначити рівень стратегічної гнучкості через інтегральну оцінку. Для розрахунку інтегрального показника треба встановити вплив на його рівень одиничних і узагальнюючих показників оцінки відповідно до ієрархічної структури показників. Для вирішення цього завдання автором запропоновано економіко - математичну модель оцінювання стратегічної гнучкості. Вона розглядається як відображення й формалізація основних, істотних характеристик підприємства (фінансових, виробничих (техніко-технологічних), організаційно-кадрових, інвестиційно-інноваційних, маркетингових)). Враховуючи методичний підхід оцінювання стратегічної гнучкості підприємства, запропоновано методику оцінки стратегічної гнучкості підприємства побутового обслуговування, а також розглянуто визначені етапи реалізації методики оцінювання стратегічної гнучкості функціонування підприємства.
В статье рассматриваются показатели, влияющие на уровень стратегической гибкости предприятия бытового обслуживания. Определение системы показателей, что наиболее полно характеризует экономическое состояние предприятия, дает возможность определить уровень стратегической гибкости через интегральную оценку. Для расчета интегрального показателя необходимо установить влияние на его уровень единичных и общих показателей оценки в соответствии с иерархической структурой показателей. Для решения этого задания автором предложена экономико-математическая модель оценивания стратегической гибкости. Она рассматривается как отображение и формализация основных, существенных характеристик предприятия (финансовых, производственных (технико-технологических), организационно-кадровых, инвестиционно - инновационных, маркетинговых)). Учитывая методический подход оценивания стратегической гибкости, предложена методика оценки стратегической гибкости предприятия бытового обслуживания, а также рассмотрены определенные этапы реализации методики оценивания стратегической гибкости функционирования предприятия.
In the paper the parameters that influence the level of strategic flexibility of consumer services are discussed. Detection of scorecard that fully characterizes economic performance makes it possible to determine the level of strategic flexibility through integrated assessment. To calculate the integral index it is necessary to look at its impact on the level of individual and general indicators of evaluation according to the hierarchical structure of indicators. To solve this problem the author proposes the economical-mathematical model of evaluation of strategic flexibility. It is regarded as a reflection and formalization of basic, essential characteristics of the company (financial, production (technical and technological), organizational, personnel, innovation, investment and marketing). Given the methodological approach for evaluating strategic flexibility of the company, author proposes the method of evaluation of strategic flexibility of consumer services, and examines stages of evaluation methods for strategic flexibility of business operations.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1419
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 1817-2261
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20160331_501.pdf297 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.