Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14265
Назва: Соціальні мережі як феномен інформаційного суспільства
Автори: Грєбєннікова, Н. В.
Білусяк, А. В.
Ключові слова: соціальні мережі
феномен інформаційного суспільства
інформаційне суспільство
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Білусяк А. В. Соціальні мережі як феномен інформаційного суспільства / А. В. Білусяк ; наук. кер. Н. В. Грєбєннікова // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 533-534.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14265
Faculty: Факультет культурних і креативних індустрій
Department: Кафедра філософії та культурології
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра сценічного мистецтва і культури (СМК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2019_V3_P533-534.pdf472,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.