Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14397
Назва: Banks’ communication policy
Автори: Roienko, L. V.
Bashchenko, N. O.
Ключові слова: advertising strategy
communication channels
advertising of bank services
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Bashchenko N. O. Banks’ communication policy / N. O. Bashchenko ; scien. sup. L. V. Roienko // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 637-638.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14397
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2019_V3_P637-638.pdf358,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.