Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14409
Назва: Особливості розвитку індустрії дитячої моди ХХ – початку ХХІ століття
Автори: Герасименко, О. Д.
Костогриз, Ю. О.
Пашкевич, К. Л.
Колосніченко, М. В.
Ключові слова: дитячий одяг
індустрія моди
бренд
Дата публікації: жов-2019
Видавництво: Хмельницький національний університет
Бібліографічний опис: Особливості розвитку індустрії дитячої моди ХХ – початку ХХІ століття / О. Д. Герасименко, Ю. О. Костогриз, К. Л. Пашкевич, М. В. Колосніченко // Ресурсозберігаючі технології легкої, текстильної і харчової промисловості : збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів, м. Хмельницький, 10-11 жовтня 2019 року. – Хмельницький : ХНУ, 2019. – С. 144-145.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано історію відомих брендів і визначено особливості формування та розвитку індустрії дитячої моди в Україні і світі. Встановлено, що модний дитячий одяг представляється на спеціалізованих виставках, невелика кількість дизайнерів показує одяг на Тижнях моди, набувають поширення інтернет-ресурси, які пропонують товари для дітей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14409
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KhNU_2019_P144-145.pdf501,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.