Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14420
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГригорець, Л. Р.-
dc.contributor.authorГончаренко, І. М.-
dc.contributor.authorШевчук, Ю. А.-
dc.date.accessioned2019-11-26T10:57:40Z-
dc.date.available2019-11-26T10:57:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГригорець Л. Р. Впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність підприємства / Л. Р. Григорець, І. М. Гончаренко, Ю. А. Шевчук // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : матеріали III-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (28 березня 2019 р., м. Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - С. 41-45.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14420-
dc.description.abstractУ статті розглядаються проблеми визначення завдань бренд-менеджменту в управлінській діяльності підприємства. Показано, що використання бренд-менеджменту є проявом інноваційної активності та стратегічного бачення керівництвом перспектив розвитку ринку в цілому і свого підприємства зокрема. Обґрунтовано зміст елементів бренд-менеджменту та його понятійний апарат, що забезпечує узгодженість в їхній інтерпретації. Запропоновано концептуальні підходи щодо впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність підприємств, які дають змогу впроваджувати його залежно від ступеня розвитку бренда, специфіки підприємства, готовності до використання бренд-менеджменту в управлінській діяльності.uk
dc.description.abstractВ статье рассматриваются проблемы определения задач бренд-менеджмента в управленческой деятельности предприятия. Показано, что использование бренд-менеджмента является проявлением инновационной активности и стратегического видения руководством перспектив развития рынка в целом и своего предприятия в частности. Обосновано содержание элементов бренд-менеджмента и его понятийный аппарат, обеспечивающий согласованность в их интерпретации. Предложены концептуальные подходы относительно внедрения бренд-менеджмента в управленческую деятельность предприятий, которые дают возможность внедрять его в зависимости от степени развития бренда, специфики предприятия, готовности к использованию бренд-менеджмента в управленческой деятельности.uk
dc.description.abstractThe article deals with the problems of determining the objectives of brand management in the management of the enterprise. It is shown that the use of brand management is a manifestation of innovation activity and strategic vision of management of the prospects of market development in general and its enterprise in particular. The content of elements of brand management and its conceptual device ensuring consistency in their interpretation are substantiated. The conceptual approaches to the introduction of brand management in the management activity of enterprises are proposed, which allow implementing it depending on the degree of brand development, the specifics of the enterprise, readiness to use brand management in management activities.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний унверситет технологій та дизайнуuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбренд-менеджментuk
dc.subjectконцепціяuk
dc.subjectстратегічний розвитокuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectбренд-стратегіяuk
dc.subjectуправлінська діяльністьuk
dc.subjectконцепцияuk
dc.subjectстратегическое развитиеuk
dc.subjectпотребительuk
dc.subjectбренд-стратегияuk
dc.subjectуправленческая деятельностьuk
dc.subjectbranduk
dc.subjectbrand managementuk
dc.subjectconceptionuk
dc.subjectstrategic developmentuk
dc.subjectconsumeruk
dc.subjectmodeluk
dc.subjectbrand strategyuk
dc.subjectmanagement activityuk
dc.titleВпровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність підприємстваuk
dc.title.alternativeВнедрение бренд-менеджмента в управленческую деятельность предприятияuk
dc.title.alternativeImplementation of brand management in management activity of the enterpriseuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorГригорец, Л. Р.-
local.contributor.altauthorГончаренко, И. М.-
local.contributor.altauthorGrygorets, L.-
local.contributor.altauthorGoncharenko, I.-
local.contributor.altauthorShevchuk, Yu.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-03-28-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cluster2019_P041-045.pdf751,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.