Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14516
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDvorianchykova, Svitlana-
dc.date.accessioned2019-11-29T12:24:12Z-
dc.date.available2019-11-29T12:24:12Z-
dc.date.issued2019-09-
dc.identifier.citationDvorianchykova S. Ye. Стратегії розвитку критичного мислення студентів-іноземців на заняттях з мови навчання / S. Ye. Dvorianchykova // 2 nd International Congress on "People, Power and Politics", Kyiv, September 26-28, 2019. – Kırşehir, Turkey : Kırşehir Ahi Evran University, 2019. – С. 112-113.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14516-
dc.description.abstractПеребування студентів у країні навчання, занурення в її мовне середовище й оволодіння відповідною мовою під керівництвом фахівця-філолога має наслідком толерантне сприйняття ними різноманіття світоглядів і певну зміну норм соціальної поведінки, перебудову системи цінностей і розуміння культурних відмінностей. Такий розвиток особистості тісно пов’язаний із створенням умов для розвитку критичного мислення студентів на заняттях з мови навчання, зокрема. Благодатним матеріалом можуть стати підібрані викладачем відповідно до рівня володіння мовою автентичні джерела (професійні і художні тексти, аудіозаписи і відеоматеріали, газети і журнали), типові завдання, які пропонують учневі заповнити таблицю, взяти участь у ситуативній грі, розв’язати проблемну ситуацію, створити власний проєкт, написати есе тощо. Оскільки критичне мислення як передумова ухвалення ретельно обміркованих рішень в широкому сенсі характеризується такими проявами, як чіткість, ретельність, послідовність, фундаментальність, неупередженість, адекватність, класифікація, формулювання висновків, розуміння принципів, то бачимо, що вдосконалення навичок читання, говоріння, аудіювання і письма як складових мовленнєвої іншомовної компетентності може надати можливість і для розвитку критичного мислення студентів-іноземців.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherKırşehir Ahi Evran Universityuk
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectмова навчанняuk
dc.subjectмовна особистістьuk
dc.subjectстуденти-іноземціuk
dc.titleСтратегії розвитку критичного мислення студентів-іноземців на заняттях з мови навчанняuk
dc.typeThesisuk
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-09-26-
local.conference.name2 nd International Congress on "People, Power and Politics"uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dvorianchykova_IC3P-2019-Abstract-Book_28102019-113-114.pdf939,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.