Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14516
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Dvorianchykova, Svitlana | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-29T12:24:12Z | - |
dc.date.available | 2019-11-29T12:24:12Z | - |
dc.date.issued | 2019-09 | - |
dc.identifier.citation | Dvorianchykova S. Ye. Стратегії розвитку критичного мислення студентів-іноземців на заняттях з мови навчання / S. Ye. Dvorianchykova // 2 nd International Congress on "People, Power and Politics", Kyiv, September 26-28, 2019. – Kırşehir, Turkey : Kırşehir Ahi Evran University, 2019. – С. 112-113. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14516 | - |
dc.description.abstract | Перебування студентів у країні навчання, занурення в її мовне середовище й оволодіння відповідною мовою під керівництвом фахівця-філолога має наслідком толерантне сприйняття ними різноманіття світоглядів і певну зміну норм соціальної поведінки, перебудову системи цінностей і розуміння культурних відмінностей. Такий розвиток особистості тісно пов’язаний із створенням умов для розвитку критичного мислення студентів на заняттях з мови навчання, зокрема. Благодатним матеріалом можуть стати підібрані викладачем відповідно до рівня володіння мовою автентичні джерела (професійні і художні тексти, аудіозаписи і відеоматеріали, газети і журнали), типові завдання, які пропонують учневі заповнити таблицю, взяти участь у ситуативній грі, розв’язати проблемну ситуацію, створити власний проєкт, написати есе тощо. Оскільки критичне мислення як передумова ухвалення ретельно обміркованих рішень в широкому сенсі характеризується такими проявами, як чіткість, ретельність, послідовність, фундаментальність, неупередженість, адекватність, класифікація, формулювання висновків, розуміння принципів, то бачимо, що вдосконалення навичок читання, говоріння, аудіювання і письма як складових мовленнєвої іншомовної компетентності може надати можливість і для розвитку критичного мислення студентів-іноземців. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Kırşehir Ahi Evran University | uk |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk |
dc.subject | критичне мислення | uk |
dc.subject | мова навчання | uk |
dc.subject | мовна особистість | uk |
dc.subject | студенти-іноземці | uk |
dc.title | Стратегії розвитку критичного мислення студентів-іноземців на заняттях з мови навчання | uk |
dc.type | Thesis | uk |
local.subject.section | Соціально-гуманітарні науки | uk |
local.subject.faculty | Інститут права та сучасних технологій | uk |
local.subject.department | Кафедра філології та перекладу | uk |
local.conference.location | Київ | uk |
local.conference.date | 2019-09-26 | - |
local.conference.name | 2 nd International Congress on "People, Power and Politics" | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра філології та перекладу (ФП) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dvorianchykova_IC3P-2019-Abstract-Book_28102019-113-114.pdf | 939,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.