Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14516
Назва: Стратегії розвитку критичного мислення студентів-іноземців на заняттях з мови навчання
Автори: Dvorianchykova, Svitlana
Ключові слова: комунікативна компетентність
критичне мислення
мова навчання
мовна особистість
студенти-іноземці
Дата публікації: вер-2019
Видавництво: Kırşehir Ahi Evran University
Бібліографічний опис: Dvorianchykova S. Ye. Стратегії розвитку критичного мислення студентів-іноземців на заняттях з мови навчання / S. Ye. Dvorianchykova // 2 nd International Congress on "People, Power and Politics", Kyiv, September 26-28, 2019. – Kırşehir, Turkey : Kırşehir Ahi Evran University, 2019. – С. 112-113.
Короткий огляд (реферат): Перебування студентів у країні навчання, занурення в її мовне середовище й оволодіння відповідною мовою під керівництвом фахівця-філолога має наслідком толерантне сприйняття ними різноманіття світоглядів і певну зміну норм соціальної поведінки, перебудову системи цінностей і розуміння культурних відмінностей. Такий розвиток особистості тісно пов’язаний із створенням умов для розвитку критичного мислення студентів на заняттях з мови навчання, зокрема. Благодатним матеріалом можуть стати підібрані викладачем відповідно до рівня володіння мовою автентичні джерела (професійні і художні тексти, аудіозаписи і відеоматеріали, газети і журнали), типові завдання, які пропонують учневі заповнити таблицю, взяти участь у ситуативній грі, розв’язати проблемну ситуацію, створити власний проєкт, написати есе тощо. Оскільки критичне мислення як передумова ухвалення ретельно обміркованих рішень в широкому сенсі характеризується такими проявами, як чіткість, ретельність, послідовність, фундаментальність, неупередженість, адекватність, класифікація, формулювання висновків, розуміння принципів, то бачимо, що вдосконалення навичок читання, говоріння, аудіювання і письма як складових мовленнєвої іншомовної компетентності може надати можливість і для розвитку критичного мислення студентів-іноземців.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14516
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dvorianchykova_IC3P-2019-Abstract-Book_28102019-113-114.pdf939,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.