Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14559
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorYankovets, T. M.-
dc.contributor.authorVyshnevska, Maryna-
dc.date.accessioned2019-12-03T12:36:35Z-
dc.date.available2019-12-03T12:36:35Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationYankovets T. M. Innovations and digital marketing: current trends of development / T. M. Yankovets, M. Vyshnevska // Evropský časopis ekonomiky a managementu. – 2019. – Vol. 5, Issue 4. – Р. 21-27.uk
dc.identifier.issn2533-4794uk
dc.identifier.issn2533-4808uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14559-
dc.description.abstractThe modern trends of marketing development on the basis of innovations and digital technologies have been studied in the article, in particular: prevalence of using mobile devices in the world; omni-channel sales development; predictive analytics with the use of BigData technologies and methods; personalization of the offer; artificial intelligence development; virtual and augmented reality. The basic principles of digital marketing for predicting consumer behavior, sales growth of the companies and their future development have been substantiated: human orientation, systematicity, innovation, mobility and communicativeness, omnichannel, informativeness, automation and individualization, profitability.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjectdigital technologyuk
dc.subjectdigital marketinguk
dc.subjectomnichanneluk
dc.subjectdata analysisuk
dc.subjectartificial intelligenceuk
dc.subjectvirtual and augmented realityuk
dc.subjectprinciples of digital marketinguk
dc.subjectvalueuk
dc.subjectsalesuk
dc.subjectdevelopmentuk
dc.titleInnovations and digital marketing: current trends of developmentuk
dc.title.alternativeІнновації та діджитал-маркетинг: сучасні тенденції розвиткуuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorЯнковець, Тетяна Миколаївна-
local.contributor.altauthorВишневська, Марина Олександрівна-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceEvropský časopis ekonomiky a managementuuk
local.sourceEuropean Journal of Economics and Managementuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.identifier.sourceЗарубіжні виданняuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yankovets_T_Vyshnevska_M.pdf405,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.