Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14696
Title: Information technologies and technical disciplines teaching techniques
Other Titles: Методика викладання інформаційних технологій та технічних дисциплін
Методика преподавания информационных технологий и технических дисциплин
Authors: Kugai, Kseniia
Mandebura, Faina
Keywords: teaching techniques
technical disciplines
technical education
іnformation technology
Issue Date: Mar-2019
Publisher: Бердянський державний педагогічний університет
Citation: Mandebura F. Information technologies and technical disciplines teaching techniques / F. Mandebura ; res. sup. K. Kugai // Наукові засади підготовки фахівців природничого, інженерного-педагогічного та технологічного напрямків : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю, м. Бердянськ, 26-29 березня 2019 року. – Бердянськ : БДПУ, 2019. – С. 118-119.
Abstract: The research deals with technical disciplines teaching techniques. The main objective of technical education can be considered as the formation of technical thinking, and its result – scientific-based practical activity.
Дослідження стосується методики викладання технічних дисциплін. Основною метою технічної освіти можна вважати формування технічного мислення, а його результат – науково обґрунтовану практичну діяльність.
Исследование посвящено методике преподавания технических дисциплин. Основной задачей технического образования можно считать формирование технического мышления, а его результат – научно-практическую деятельность.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14696
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Appears in Collections:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kugai_Mandebura_Information_technologies_and_technical_disciplines_teaching_techniques.pdfОсновна стаття115,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.