Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14853
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіловодська, О. А.-
dc.contributor.authorМатвеєва, А. Д.-
dc.date.accessioned2020-01-13T13:38:49Z-
dc.date.available2020-01-13T13:38:49Z-
dc.date.issued2019-11-
dc.identifier.citationБіловодська О. А. Омніканальність бізнес-стратегії як основа просування банківських інноваційних продуктів / О. А. Біловодська, А. Д. Матвеєва // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : матеріали ХІV міжнародної науково-практичної конференції, м. Хмельницький, 28-30 листопада 2019 року. – Хмельницький : ХНУ, 2019. – С. 23-25.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14853-
dc.description.abstractЗростання кількості пристроїв, які використовуються клієнтами для доступу до банківських послуг, змушує банки змінювати способи побудови та управління каналами взаємодії з клієнтами. Традиційно банки витрачають більшу частину своїх зусиль на здійснення транзакцій, ніж на більш нюансоване розуміння клієнта. Омніканальність, побудована на багатоканальній стратегії, яка дозволяє в будь-який час, в будь-якому місці, з будь-якого пристрою отримати доступ до всіх каналів, дозволяє взаємодіяти з безліччю інтерактивних точок дотику клієнтів, де фіксуються наміри, отримується інсайдерська інформація і де обговорення є персоналізованими та оптимізованими. Завдяки омніканальності банки зможуть не лише задовольняти поточні потреби клієнтів, але й передбачати їхні побажання та вподобання. Банки повинні використовувати різні методи аналізу каналів. Омніканальність спирається на взаємодію Big Data з контекстом клієнта. Мета омніканальной стратегії: зібрати дані з усіх каналів і використати їх для поліпшення клієнтського досвіду. З цих позицій авторами виділено фактори успішної омніканальної бізнес- стратегії при просуванні банками інноваційних продуктів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherХмельницький національний університетuk
dc.subjectомніканальністьuk
dc.subjectбізнес-стратегіяuk
dc.subjectпросуванняuk
dc.subjectбанківський інноваційний продуктuk
dc.titleОмніканальність бізнес-стратегії як основа просування банківських інноваційних продуктівuk
dc.title.alternativeОмниканальность бизнес-стратегии как основа продвижения банковских инновационных продуктовuk
dc.title.alternativeOmanality of business strategy as a basis for promotion of banking innovative productsuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorБеловодская, Елена Анатольевна-
local.contributor.altauthorBilovodska, Olena-
local.contributor.altauthorМатвеева, Анна Дмитриевна-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationХмельницькийuk
local.conference.date2019-11-28-
local.conference.nameМаркетингові технології в умовах глобалізації економіки Україниuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf_20191128_P023-025.pdf202,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.