Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1488
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтаценко, О. В.uk
dc.date.accessioned2016-04-25T08:42:04Z-
dc.date.available2016-04-25T08:42:04Z-
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationСтаценко О. В. Підвищення співвідношення «момент-струм» при частотно-струмовому керуванні асинхронним двигуном [Текст] / О. В. Стаценко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 5 (73). - C. 48-52.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1488-
dc.description.abstractСтаттю присвячено вирішенню актуального питання підвищення співвідношення «момент-струм» в системах з частотно-струмовим керуванням. З урахуванням нелінійності характеристики намагнічування отримані аналітичні вирази для регулювання струму статора та абсолютного ковзання при керуванні моментом двигуна по критерію максимуму співвідношення «момент-струм». Визначені переваги запропонованого підходу.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена решению актуального вопроса повышения соотношения «момент-ток» в системах с частотно-токовым управлением. С учетом нелинейности характеристики намагничивания получены аналитические выражения для регулирования тока статора и абсолютного скольжения при управлении моментом двигателя по критерию максимума соотношения «момент-ток». Определены преимущества предложенного подхода.ru
dc.description.abstractThis article is devoted to solving the urgent problem increasing of «torque-current» ratio in systems with frequency-current control. Taking into account non-linearity of magnetization characteristic the analytical expressions for the stator current and absolute slip regulation under maximum «torque-current» ratio motor control were defined. The advantages of the proposed approach were identified.en
dc.languageuk
dc.subjectfrequency-current controlen
dc.subjectinduction motoren
dc.subjectmaximum «torque-current» ratioen
dc.subjectчастотно-токовое управлениеru
dc.subjectасинхронный двигательru
dc.subjectмаксимум соотношения «момент-ток»ru
dc.subjectчастотно-струмове керуванняuk
dc.subjectасинхронний двигунuk
dc.subjectмаксимум співвідношення «момент-струм»uk
dc.titleПідвищення співвідношення «момент-струм» при частотно-струмовому керуванні асинхронним двигуномuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorStatsenko, A.en
local.contributor.altauthorСтаценко, А. В.ru
local.subject.sectionМашини легкої промисловості, обладнання та системи управлінняuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 5 (73)uk
local.subject.facultyНавчально-науковий інститут інженерії та інформаційних технологійuk
local.subject.departmentКафедра енергоменеджменту та прикладної електронікиuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра комп'ютерної інженерії та електромеханіки (КІЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V73_P048-052.pdf299,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.