Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1488
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стаценко, О. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-04-25T08:42:04Z | - |
dc.date.available | 2016-04-25T08:42:04Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Стаценко О. В. Підвищення співвідношення «момент-струм» при частотно-струмовому керуванні асинхронним двигуном [Текст] / О. В. Стаценко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 5 (73). - C. 48-52. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1488 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено вирішенню актуального питання підвищення співвідношення «момент-струм» в системах з частотно-струмовим керуванням. З урахуванням нелінійності характеристики намагнічування отримані аналітичні вирази для регулювання струму статора та абсолютного ковзання при керуванні моментом двигуна по критерію максимуму співвідношення «момент-струм». Визначені переваги запропонованого підходу. | uk |
dc.description.abstract | Статья посвящена решению актуального вопроса повышения соотношения «момент-ток» в системах с частотно-токовым управлением. С учетом нелинейности характеристики намагничивания получены аналитические выражения для регулирования тока статора и абсолютного скольжения при управлении моментом двигателя по критерию максимума соотношения «момент-ток». Определены преимущества предложенного подхода. | ru |
dc.description.abstract | This article is devoted to solving the urgent problem increasing of «torque-current» ratio in systems with frequency-current control. Taking into account non-linearity of magnetization characteristic the analytical expressions for the stator current and absolute slip regulation under maximum «torque-current» ratio motor control were defined. The advantages of the proposed approach were identified. | en |
dc.language | uk | |
dc.subject | frequency-current control | en |
dc.subject | induction motor | en |
dc.subject | maximum «torque-current» ratio | en |
dc.subject | частотно-токовое управление | ru |
dc.subject | асинхронный двигатель | ru |
dc.subject | максимум соотношения «момент-ток» | ru |
dc.subject | частотно-струмове керування | uk |
dc.subject | асинхронний двигун | uk |
dc.subject | максимум співвідношення «момент-струм» | uk |
dc.title | Підвищення співвідношення «момент-струм» при частотно-струмовому керуванні асинхронним двигуном | uk |
dc.type | Article | |
local.contributor.altauthor | Statsenko, A. | en |
local.contributor.altauthor | Стаценко, А. В. | ru |
local.subject.section | Машини легкої промисловості, обладнання та системи управління | uk |
local.source | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну | uk |
local.source.number | № 5 (73) | uk |
local.subject.faculty | Навчально-науковий інститут інженерії та інформаційних технологій | uk |
local.subject.department | Кафедра енергоменеджменту та прикладної електроніки | uk |
local.subject.method | 0 | |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Вісник КНУТД Кафедра комп'ютерної інженерії та електромеханіки (КІЕМ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
V73_P048-052.pdf | 299,36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.