Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1488| Назва: | Підвищення співвідношення «момент-струм» при частотно-струмовому керуванні асинхронним двигуном |
| Автори: | Стаценко, О. В. |
| Ключові слова: | frequency-current control induction motor maximum «torque-current» ratio частотно-токовое управление асинхронный двигатель максимум соотношения «момент-ток» частотно-струмове керування асинхронний двигун максимум співвідношення «момент-струм» |
| Дата публікації: | 2013 |
| Бібліографічний опис: | Стаценко О. В. Підвищення співвідношення «момент-струм» при частотно-струмовому керуванні асинхронним двигуном [Текст] / О. В. Стаценко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 5 (73). - C. 48-52. |
| Source: | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну |
| Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено вирішенню актуального питання підвищення співвідношення «момент-струм» в системах з частотно-струмовим керуванням. З урахуванням нелінійності характеристики намагнічування отримані аналітичні вирази для регулювання струму статора та абсолютного ковзання при керуванні моментом двигуна по критерію максимуму співвідношення «момент-струм». Визначені переваги запропонованого підходу. Статья посвящена решению актуального вопроса повышения соотношения «момент-ток» в системах с частотно-токовым управлением. С учетом нелинейности характеристики намагничивания получены аналитические выражения для регулирования тока статора и абсолютного скольжения при управлении моментом двигателя по критерию максимума соотношения «момент-ток». Определены преимущества предложенного подхода. This article is devoted to solving the urgent problem increasing of «torque-current» ratio in systems with frequency-current control. Taking into account non-linearity of magnetization characteristic the analytical expressions for the stator current and absolute slip regulation under maximum «torque-current» ratio motor control were defined. The advantages of the proposed approach were identified. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1488 |
| Faculty: | Навчально-науковий інститут інженерії та інформаційних технологій |
| Department: | Кафедра енергоменеджменту та прикладної електроніки |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Вісник КНУТД Кафедра комп'ютерної інженерії та електромеханіки (КІЕМ) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| V73_P048-052.pdf | 299,36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.