Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15075
Назва: Маркетинг у розвитку ринку внутрішнього туризму
Інші назви: Маркетинг в развитии рынка внутреннего туризма
Marketing in the development of domestic tourism market
Автори: Ніфатова, О. М.
Асауленко, І. Ф.
Ключові слова: внутрішній туризм
туристична індустрія
маркетинг туристичної діяльності
туристичні підприємства
маркетингові технології
внутренний туризм
туристическая индустрия
маркетинг туристической деятельности
туристические предприятия
маркетинговые технологии
tourism
tourismindustry
marketing of tourism activity
tourism enterprises
marketing technologies
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Асауленко І. Ф. Маркетинг у розвитку ринку внутрішнього туризму / І. Ф. Асауленко ; наук. кер. О. М. Ніфатова // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 грудня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 101-105.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості маркетингової діяльності в туристичній сфері та концептуальні підходи маркетингових технологій у галузі туризму. Поглиблено розуміння призначення маркетингу туристичної діяльності.
В статье рассмотрены особенности маркетинговой деятельности в туристической сфере и концептуальные подходы маркетинговых технологий в сфере туризма. Углубленно понимание назначения маркетинга туристической деятельности.
The article deals with the peculiarities of marketing activity in the tourism sphere and conceptual approaches of marketing technologies in the field of tourism. The understanding of the purpose of marketing of tourist activity is deepened.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15075
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2019_P101-105.pdf380,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.