Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15081
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorShkoda, M. S.-
dc.contributor.authorZheltov, E.-
dc.date.accessioned2020-03-31T14:15:57Z-
dc.date.available2020-03-31T14:15:57Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationZheltov E. Features of marketing communications in the foreign market / E. Zheltov ; scien. sup. M. S. Shkoda // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 грудня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 134-138.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15081-
dc.description.abstractThe article explores issues related to improving marketing communications of industrial enterprises in foreign markets. The paper considers the theoretical aspects of marketing communications, international communication methods and identifies factors that influence the choice of strategy for the formation of a complex of marketing communications in the foreign market.uk
dc.description.abstractУ статті досліджені питання, пов’язані з удосконаленням маркетингових комунікацій промислових підприємств на зарубіжних ринках. В роботі розглянуто теоретичні аспекти маркетингових комунікацій, методи міжнародних комунікацій та виділено фактори, які впливають на вибір стратегії формування комплексу маркетингових комунікацій на зарубіжному ринку.uk
dc.description.abstractВ статье исследованы вопросы, связанные с совершенствованием маркетинговых коммуникаций промышленных предприятий на зарубежных рынках. В работе рассмотрены теоретические аспекты маркетинговых коммуникаций, методы международных коммуникаций и выделены факторы, влияющие на выбор стратегии формирования комплекса маркетинговых коммуникаций на зарубежном рынке.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectenterprise marketing communications management systemuk
dc.subjectmarketing communications strategyuk
dc.subjectinternational marketing communicationsuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectсистема управління маркетинговими комунікаціями підприємстваuk
dc.subjectстратегія маркетингових комунікаційuk
dc.subjectміжнародні маркетингові комунікаціїuk
dc.subjectсистема управления маркетинговыми коммуникациями предприятияuk
dc.subjectстратегия маркетинговых коммуникацийuk
dc.subjectмеждународные маркетинговые коммуникацииuk
dc.titleFeatures of marketing communications in the foreign marketuk
dc.title.alternativeОсобливості маркетингових комунікацій на зарубіжному ринкуuk
dc.title.alternativeОсобенности маркетинговых коммуникаций на зарубежном рынкеuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorЖелтов, Є. І.-
local.contributor.altauthorШкода, М. С.-
local.contributor.altauthorЖелтов, Е. И.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-12-05-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2019_P134-138.pdf319,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.