Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15081
Title: Features of marketing communications in the foreign market
Other Titles: Особливості маркетингових комунікацій на зарубіжному ринку
Особенности маркетинговых коммуникаций на зарубежном рынке
Authors: Shkoda, M. S.
Zheltov, E.
Keywords: marketing
enterprise marketing communications management system
marketing communications strategy
international marketing communications
маркетинг
система управління маркетинговими комунікаціями підприємства
стратегія маркетингових комунікацій
міжнародні маркетингові комунікації
система управления маркетинговыми коммуникациями предприятия
стратегия маркетинговых коммуникаций
международные маркетинговые коммуникации
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Zheltov E. Features of marketing communications in the foreign market / E. Zheltov ; scien. sup. M. S. Shkoda // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 грудня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 134-138.
Abstract: The article explores issues related to improving marketing communications of industrial enterprises in foreign markets. The paper considers the theoretical aspects of marketing communications, international communication methods and identifies factors that influence the choice of strategy for the formation of a complex of marketing communications in the foreign market.
У статті досліджені питання, пов’язані з удосконаленням маркетингових комунікацій промислових підприємств на зарубіжних ринках. В роботі розглянуто теоретичні аспекти маркетингових комунікацій, методи міжнародних комунікацій та виділено фактори, які впливають на вибір стратегії формування комплексу маркетингових комунікацій на зарубіжному ринку.
В статье исследованы вопросы, связанные с совершенствованием маркетинговых коммуникаций промышленных предприятий на зарубежных рынках. В работе рассмотрены теоретические аспекты маркетинговых коммуникаций, методы международных коммуникаций и выделены факторы, влияющие на выбор стратегии формирования комплекса маркетинговых коммуникаций на зарубежном рынке.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15081
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OIIP2019_P134-138.pdf319,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.