Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15082
Назва: Формування конкурентних маркетингових стратегій
Інші назви: Формирование конкурентных маркетинговых стратегий
Forming competitive marketing strategies
Автори: Довбуш, В. І.
Захарчук, О. Р.
Ключові слова: маркетингова діяльність
конкурентна перевага
ринок
підприємство
стратегічні групи
система обслуговування
сервіс
стратегія
маркетингові взаємини
маркетинговая деятельность
конкурентное преимущество
рынок
предприятие
стратегические группы
система обслуживания
сервис
стратегия
маркетинговые отношения
marketing activity
competitive advantage
market
enterprise
strategic groups
service system
service
strategy
marketing relationships
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Захарчук О. Р. Формування конкурентних маркетингових стратегій / О. Р. Захарчук ; наук. кер. В. І. Довбуш // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 грудня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 139-145.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розгляду ролі маркетингу у формуванні конкурентних переваг. У статті розглянуті мета маркетингової діяльності, основні маркетингові стратегії і вплив маркетингу на конкурентні переваги підприємства. Основна увага концентрується на суті конкурентних стратегій, зокрема запропоновано визначення конкурентної стратегії. Розкрито основні напрями заходів, що сприяють визначенню і реалізації конкурентних стратегій. Наведено основні класифікації конкурентних стратегій.
Статья посвящена рассмотрению роли маркетинга в формировании конкурентных преимуществ. В статье рассмотрены цель маркетинговой деятельности, основные маркетинговые стратегии и влияние маркетинга на конкурентные преимущества предприятия. Основное внимание концентрируется на сути конкурентных стратегий, в частности предложено определение конкурентной стратегии. Раскрыты основные направления мероприятий, способствующих определению и реализации конкурентных стратегий. Приведены основные классификации конкурентных стратегий.
The article deals with the role of marketing in shaping competitive advantage. The article deals with the purpose of marketing activities, the main marketing strategies and the influence of marketing on the competitive advantages of the enterprise. The focus is on the essence of competitive strategies, in particular the definition of a competitive strategy. The main directions of measures that help to identify and implement competitive strategies are revealed. The main classifications of competitive strategies are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15082
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2019_P139-145.pdf234,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.