Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15083
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorНіфатова, О. М.-
dc.contributor.authorЛакомська, С. А.-
dc.date.accessioned2020-03-31T14:27:13Z-
dc.date.available2020-03-31T14:27:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛакомська С. А. Розробка кампанії з підвищення конкурентоспроможності підприємства за рахунок медійних засобів та стимулювання збуту / С. А. Лакомська ; наук. кер. О. М. Ніфатова // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 грудня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 146-149.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15083-
dc.description.abstractСтаття присвячена розробці кампанії з підвищення конкурентоспроможності підприємства за рахунок медійних засобів та стимулювання збуту. Здійснено аналіз рейтингу інтернет-видань по представленню реклами фармацевтичних підприємств. Запропоновано основні етапи створення медіаплану рекламної кампанії ТОВ "Ворлд грінізейшн систем".uk
dc.description.abstractСтатья посвящена разработке кампании по повышению конкурентоспособности предприятия за счет медийных средств и стимулирования сбыта. Осуществлен анализ рейтинга интернет-изданий по представлению рекламы фармацевтических предприятий. Предложены основные этапы создания медиаплана рекламной кампании ООО "Ворлд гринизейшн систем".uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the development of a campaign to increase the competitiveness of the company through media and sales promotion. The analysis of the rating of online publications on the presentation of advertising of pharmaceutical enterprises is carried out. The basic stages of creating a media plan of the advertising campaign of World Greening Systems LLC are offered.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectстимулювання збутуuk
dc.subjectфармацевтичний ринокuk
dc.subjectконкурентоспособностьuk
dc.subjectстимулирование сбытаuk
dc.subjectфармацевтический рынокuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectsales promotionuk
dc.subjectpharmaceutical marketuk
dc.titleРозробка кампанії з підвищення конкурентоспроможності підприємства за рахунок медійних засобів та стимулювання збутуuk
dc.title.alternativeРазработка кампании по повышению конкурентоспособности предприятия за счет медийных средств и стимулирования сбытаuk
dc.title.alternativeDevelopment of the company's competitiveness to increase the competitiveness of the media products and promote salesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorЛакомская, С. А.-
local.contributor.altauthorНифатова, Е. М.-
local.contributor.altauthorLakomska, S.-
local.contributor.altauthorNifatova, O.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-12-05-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2019_P146-149.pdf240,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.