Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15083
Title: Розробка кампанії з підвищення конкурентоспроможності підприємства за рахунок медійних засобів та стимулювання збуту
Other Titles: Разработка кампании по повышению конкурентоспособности предприятия за счет медийных средств и стимулирования сбыта
Development of the company's competitiveness to increase the competitiveness of the media products and promote sales
Authors: Ніфатова, О. М.
Лакомська, С. А.
Keywords: конкурентоспроможність
стимулювання збуту
фармацевтичний ринок
конкурентоспособность
стимулирование сбыта
фармацевтический рынок
competitiveness
sales promotion
pharmaceutical market
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Лакомська С. А. Розробка кампанії з підвищення конкурентоспроможності підприємства за рахунок медійних засобів та стимулювання збуту / С. А. Лакомська ; наук. кер. О. М. Ніфатова // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 грудня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 146-149.
Abstract: Стаття присвячена розробці кампанії з підвищення конкурентоспроможності підприємства за рахунок медійних засобів та стимулювання збуту. Здійснено аналіз рейтингу інтернет-видань по представленню реклами фармацевтичних підприємств. Запропоновано основні етапи створення медіаплану рекламної кампанії ТОВ "Ворлд грінізейшн систем".
Статья посвящена разработке кампании по повышению конкурентоспособности предприятия за счет медийных средств и стимулирования сбыта. Осуществлен анализ рейтинга интернет-изданий по представлению рекламы фармацевтических предприятий. Предложены основные этапы создания медиаплана рекламной кампании ООО "Ворлд гринизейшн систем".
The article is devoted to the development of a campaign to increase the competitiveness of the company through media and sales promotion. The analysis of the rating of online publications on the presentation of advertising of pharmaceutical enterprises is carried out. The basic stages of creating a media plan of the advertising campaign of World Greening Systems LLC are offered.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15083
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OIIP2019_P146-149.pdf240,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.