Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15085
Title: Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій на підприємстві
Other Titles: Теоретические аспекты маркетинговых коммуникаций на предприятии
Theoretical aspects of marketing communications at enterprise
Authors: Гончаренко, І. М.
Микитчук, Р. В.
Keywords: маркетинг
маркетингові комунікації
ефективність
підприємство
маркетинговые коммуникации
эффективность
предприятие
marketing
marketing communications
efficiency
enterprise
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Микитчук Р. В. Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій на підприємстві / Р. В. Микитчук ; наук. кер. І. М. Гончаренко // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 грудня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 157-162.
Abstract: У даній статті визначено поняття, сутність маркетингових комунікацій на підприємстві. Досліджено види маркетингових комунікацій на підприємстві та ефективність їх використання на підприємстві.
В данной статье определено понятие, сущность маркетинговых коммуникаций на предприятии. Исследованы виды маркетинговых коммуникаций на предприятии и эффективность их использования на предприятии.
This article defines the concept, essence of marketing communications in an enterprise. The types of marketing communications in the enterprise and the effectiveness of their use in the enterprise are investigated.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15085
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OIIP2019_P157-162.pdf668,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.