Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15093
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorНіфатова, О. М.-
dc.contributor.authorЩур, Т. В.-
dc.date.accessioned2020-03-31T16:15:12Z-
dc.date.available2020-03-31T16:15:12Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЩур Т. В. Основні напрямки вдосконалення маркетингового планування на підприємстві / Т. В. Щур ; наук. кер. О. М. Ніфатова // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 грудня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 198-203.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15093-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню ролі маркетингового планування у підвищенні ефективності діяльності підприємства. Обґрунтовано теоретичні підходи до складання маркетингових планів. Представлено класифікацію маркетингових планів. Розглянуто стратегічне маркетингове планування.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена исследованию роли маркетингового планирования в повышении эффективности деятельности предприятия. Обоснованы теоретические подходы к составлению маркетинговых планов. Представлена классификация маркетинговых планов. Рассмотрено стратегическое маркетинговое планирование.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the examines the role of marketing planning in improving the efficiency of the enterprise. Theoretical approaches to the preparation of marketing plans are substantiated. The classification of marketing plans is presented. Strategic marketing planning is considered.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингове плануванняuk
dc.subjectрозробка комплексу та програми маркетингуuk
dc.subjectмаркетинговий комплексuk
dc.subjectмаркетинговое планированиеuk
dc.subjectразработка комплекса и программы маркетингаuk
dc.subjectмаркетинговый комплексuk
dc.subjectmarketing planninguk
dc.subjectcomplex development and marketing programsuk
dc.titleОсновні напрямки вдосконалення маркетингового планування на підприємствіuk
dc.title.alternativeОсновные направления совершенствования маркетингового планирования на предприятииuk
dc.title.alternativeMain directions of improvement of marketing planning at enterpriseuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorНифатова, Е. М.-
local.contributor.altauthorShchur, T.-
local.contributor.altauthorNifatova, O.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-12-05-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2019_P198-203.pdf217,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.