Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15093
Title: Основні напрямки вдосконалення маркетингового планування на підприємстві
Other Titles: Основные направления совершенствования маркетингового планирования на предприятии
Main directions of improvement of marketing planning at enterprise
Authors: Ніфатова, О. М.
Щур, Т. В.
Keywords: маркетингове планування
розробка комплексу та програми маркетингу
маркетинговий комплекс
маркетинговое планирование
разработка комплекса и программы маркетинга
маркетинговый комплекс
marketing planning
complex development and marketing programs
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Щур Т. В. Основні напрямки вдосконалення маркетингового планування на підприємстві / Т. В. Щур ; наук. кер. О. М. Ніфатова // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 грудня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 198-203.
Abstract: Стаття присвячена дослідженню ролі маркетингового планування у підвищенні ефективності діяльності підприємства. Обґрунтовано теоретичні підходи до складання маркетингових планів. Представлено класифікацію маркетингових планів. Розглянуто стратегічне маркетингове планування.
Статья посвящена исследованию роли маркетингового планирования в повышении эффективности деятельности предприятия. Обоснованы теоретические подходы к составлению маркетинговых планов. Представлена классификация маркетинговых планов. Рассмотрено стратегическое маркетинговое планирование.
The article is devoted to the examines the role of marketing planning in improving the efficiency of the enterprise. Theoretical approaches to the preparation of marketing plans are substantiated. The classification of marketing plans is presented. Strategic marketing planning is considered.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15093
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OIIP2019_P198-203.pdf217,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.