Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15225
Title: Порівняльний аналіз позиціонування брендів у готельному бізнесі
Other Titles: Сравнительный анализ позиционирования брендов в гостиничном бизнесе
Comparative analysis of brand positioning in the hotel business
Authors: Біловодська, О. А.
Кравчук, М. О.
Keywords: позиціонування
бренд
готель
готельна послуга
брендинг
Issue Date: Mar-2020
Publisher: Полтавська державна аграрна академія
Citation: Біловодська О. А. Порівняльний аналіз позиціонування брендів у готельному бізнесі / О. А. Біловодська, М. О. Кравчук // Формування та перспективи розвитку підприємницьких структур в рамках інтеграції до європейського простору : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (заочна форма), м. Полтава, 24 березня 2020 року. – Полтава : ПДАА, 2020. – С. 24-27.
Abstract: У роботі проведено порівняльний аналіз позиціонування брендів підприємств готельного бізнесу в м. Києві сегментів готельних послуг преміум-класу готелів «Хаятт Рідженсі Київ», «Хілтон Київ», «Premier Palace Hotel», «InterContinental Hotels & Resorts».
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15225
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Біловодська_Кравчук_ПДАА.pdf714,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.