Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15409
Назва: Проблеми сучасного медіа маркетингу як сучасний інструмент просування послуг підприємства
Інші назви: Проблемы современного медиа маркетинга как современный инструмент продвижения услуг предприятия
Problems of modern marketing media as a modern tool of enterprise services
Автори: Пашко, О. В.
Гончаренко, І. М.
Ключові слова: соціальний медіа маркетинг
соціальні медіа
інтернет
социальный медиа маркетинг
социальные медиа
интернет
social media marketing
social media
internet
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Пашко О. В. Проблеми сучасного медіа маркетингу як сучасний інструмент просування послуг підприємства / О. В. Пашко, І. М. Гончаренко // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. (27 березня 2020 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2020. – С. 81-84.
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена розробці ефективних методів просування послуг підприємства за рахунок соціального медіа маркетингу.
Работа посвящена разработке эффективных методов продвижения услуг предприятия за счет социального медиа маркетинга.
The work is devoted to the development of effective methods of promoting the services of the enterprise through social media marketing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15409
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cluster2020_P081-084.pdf159,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.