Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15505
Title: | Проблеми іншомовної підготовки фахівця в умовах міжкультурної інтеграції |
Other Titles: | Problems of foreign language training in the context of intercultural integration |
Authors: | Абсалямова, Я. В. |
Keywords: | іншомовна компетентність інтелектуальна мобільність фахівець міжкультурна інтеграція |
Issue Date: | Jun-2020 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Абсалямова Я. В. Проблеми іншомовної підготовки фахівця в умовах міжкультурної інтеграції / Я. В. Абсалямова // Інтелектуальна та емоційна складові навчання іноземних мов: новітні тенденції і виклики для вищої школи : тези доповідей VІ щорічної Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 5 червня 2020 року. – Київ : НАУ, 2020. – С. 347-350. |
Abstract: | В умовах міжкультурної інтеграції, саме іноземна мова має стати ефективним фактором соціально-економічного, науково-технічного та культурного прогресу, а це вимагає розробки нової концепції навчання студентів іноземних мов, та зокрема ESP, з урахуванням світових тенденцій у змісті та організації мовної освіти, орієнтованої на вивчення міжкультурної комунікації в рамках діалогу культур, з використанням міждисциплінарних знань студентів на основі їхнього інтелектуального потенціалу та спрямованої на розвиток інтелектуальної мобільності для забезпечення їхньої подальшої самореалізації. Для покращення ситуації нам потрібно усунути визначені у тезах проблеми. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15505 |
Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
Department: | Кафедра філології та перекладу |
Appears in Collections: | Кафедра філології та перекладу (ФП) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_VI_МІЖНАР._конф.кафедри_05.06.2020-страницы-347-350.pdf | 1,75 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.