Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15620
Title: Роль ділового іміджу у забезпеченні конкурентоспроможності торговельного підприємства
Other Titles: Роль делового имиджа в обеспечении конкурентоспособности торгового предприятия
The role of business image in ensuring competitiveness of trading enterprise
Authors: Бондаренко, Світлана Михайлівна
Голембівська, В. В.
Keywords: конкурентоспроможність
конкурентні переваги
діловий імідж
корпоративна соціальна відповідальність
торгівельне підприємство
конкурентоспособность
конкурентные преимущества
деловой имидж
корпоративная социальная ответственность
торговое предприятие
competitiveness
competitive advantages
business image
corporate social responsibility
trade enterprise
Issue Date: 2018
Citation: Бондаренко С. М. Роль ділового іміджу у забезпеченні конкурентоспроможності торговельного підприємства [Електронний ресурс] / С. М. Бондаренко, В. В. Голембівська // Економіка і суспільство. – 2018. – Вип. 17. – С. 195-200. – Режим доступу: http://www.economyandsociety.in.ua/journal-17/24-stati-17/2137-bondarenko-s-m-golembivska-v-v
Source: Економіка і суспільство
Economy and society
Abstract: Стаття присвячена висвітленню ролі ділового іміджу в процесі забезпечення конкурентоспроможності та конкурентних переваг торгівельного підприємства. Розглянуто визначення, сутність ділового іміджу підприємства та чинники, що впливають на нього. Особлива увага присвячена корпоративній соціальній відповідальності як важливому чиннику ділового іміджу та конкурентоспроможності сучасного торговельного підприємства.
Статья посвящена освещению роли делового имиджа в процессе обеспечения конкурентоспособности и конкурентных преимуществ торгового предприятия. Рассмотрены определение, сущность делового имиджа предприятия, факторы, влияющие на него. Особое внимание уделено корпоративной социальной ответственности как важному фактору делового имиджа и конкурентоспособности современного предприятия.
The article is devoted to highlighting the role of business image in the process of ensuring the competitiveness and competitive advantages of a trading company. The definition, the essence of the business image of the enterprise and the factors influencing it are considered. Particular attention is devoted to corporate social responsibility as an important factor in the business image and competitiveness of a modern commercial enterprise.
DOI: 10.32782/2524-0072/2018-17-29
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15620
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
ISSN: 2524-0072
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БондаренкоС.М,_ГолембівськаВ.pdf274,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.