Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15621
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Світлана Михайлівна-
dc.contributor.authorШацило, Олександра Олегівна-
dc.date.accessioned2020-07-10T15:07:16Z-
dc.date.available2020-07-10T15:07:16Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБондаренко С. М. Інновації як основа забезпечення конкурентоспроможності підприємства на ринку чаю в Україні / С. М. Бондаренко, О. О. Шацило // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. – 2018. – Вип. 30, Ч. 3. – С. 88-92.uk
dc.identifier.issn2307-8030uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15621-
dc.description.abstractСтаття присвячена висвітленню шляхів забезпечення конкурентоспроможності підприємства на ринку чаю. Вирішальною мірою конкурентоспроможність виробника досягається шляхом впровадження інновацій у сфері підвищення якості продукції, удосконалення маркетингової діяльності, відповідального управління ланцюгами постачань. Це значно підвищує конкурентні переваги виробників на ринку чаю.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена освещению путей обеспечения конкурентоспособности предприятия на рынке чая. В решающей степени конкурентоспособность производителя достигается путем внедрения инноваций в области повышения качества продукции, совершенствования маркетинговой деятельности, ответственного управления цепями поставок. Это значительно повышает конкурентные преимущества производителей на рынке чая.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the highlighting of ways to ensure competitiveness of company in the tea market. The decisive degree of competitiveness of the manufacturer is achieved through the introduction of innovations in the field of product quality improvement, improving marketing activities, responsible management of supply chains. This greatly enhances the competitive advantages of producers on the tea market.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectринок чаю та кавиuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectчайна торговельна маркаuk
dc.subjectвідповідальне управління ланцюгами постачаньuk
dc.subjectинновацииuk
dc.subjectконкурентоспособностьuk
dc.subjectрынок чая и кофеuk
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk
dc.subjectчайная торговая маркаuk
dc.subjectответственное управление цепями поставокuk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjecttea and coffee marketuk
dc.subjectmarketing activityuk
dc.subjecttea trademarkuk
dc.subjectresponsible management of supply chainsuk
dc.titleІнновації як основа забезпечення конкурентоспроможності підприємства на ринку чаю в Україніuk
dc.title.alternativeИнновации как основа обеспечения конкурентоспособности предприятия на рынке чая в Украинеuk
dc.title.alternativeInnovation as a basis for promoting competitiveness of enterprise on the tea market in Ukraineuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБондаренко, Светлана Михайловна-
local.contributor.altauthorШацило, Александра Олеговна-
local.contributor.altauthorBondarenko, Svitlana-
local.contributor.altauthorShacilo, Alexandra-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceНауковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні наукиuk
local.sourceScientific Bulletin of Kherson State University. Series : Economic Sciencesuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БондаренкоС.М.,ШацилоО.О.pdf1,24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.