Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15621
Title: Інновації як основа забезпечення конкурентоспроможності підприємства на ринку чаю в Україні
Other Titles: Инновации как основа обеспечения конкурентоспособности предприятия на рынке чая в Украине
Innovation as a basis for promoting competitiveness of enterprise on the tea market in Ukraine
Authors: Бондаренко, Світлана Михайлівна
Шацило, Олександра Олегівна
Keywords: інновації
конкурентоспроможність
ринок чаю та кави
маркетингова діяльність
чайна торговельна марка
відповідальне управління ланцюгами постачань
инновации
конкурентоспособность
рынок чая и кофе
маркетинговая деятельность
чайная торговая марка
ответственное управление цепями поставок
innovation
competitiveness
tea and coffee market
marketing activity
tea trademark
responsible management of supply chains
Issue Date: 2018
Citation: Бондаренко С. М. Інновації як основа забезпечення конкурентоспроможності підприємства на ринку чаю в Україні / С. М. Бондаренко, О. О. Шацило // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. – 2018. – Вип. 30, Ч. 3. – С. 88-92.
Source: Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки
Scientific Bulletin of Kherson State University. Series : Economic Sciences
Abstract: Стаття присвячена висвітленню шляхів забезпечення конкурентоспроможності підприємства на ринку чаю. Вирішальною мірою конкурентоспроможність виробника досягається шляхом впровадження інновацій у сфері підвищення якості продукції, удосконалення маркетингової діяльності, відповідального управління ланцюгами постачань. Це значно підвищує конкурентні переваги виробників на ринку чаю.
Статья посвящена освещению путей обеспечения конкурентоспособности предприятия на рынке чая. В решающей степени конкурентоспособность производителя достигается путем внедрения инноваций в области повышения качества продукции, совершенствования маркетинговой деятельности, ответственного управления цепями поставок. Это значительно повышает конкурентные преимущества производителей на рынке чая.
The article is devoted to the highlighting of ways to ensure competitiveness of company in the tea market. The decisive degree of competitiveness of the manufacturer is achieved through the introduction of innovations in the field of product quality improvement, improving marketing activities, responsible management of supply chains. This greatly enhances the competitive advantages of producers on the tea market.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15621
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
ISSN: 2307-8030
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БондаренкоС.М.,ШацилоО.О.pdf1,24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.