Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16123
Title: Відеопродукт як засіб комунікації у сучасній рекламі
Other Titles: Video product as a communication mean in modern advertising
Authors: Хиневич, Р. В.
Єрмоленко, Дмитро
Омельченко, Ганна
Keywords: відеодизайн
відеопродукт
відеоролик
реклама
засоби комунікації
рекламні ролики
брендинг
video design
video product
video
advertising
communication
commercials
branding
Issue Date: 2020
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Хиневич Р. В. Відеопродукт як засіб комунікації у сучасній рекламі / Р. В. Хиневич, Д. Єрмоленко, Г. Омельченко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (23 квітня 2020 р., м. Київ) : В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 125-128.
Abstract: Визначено існуючі види рекламних відеопродуктів. Проаналізовано переваги використання відеопродуктів у сучасній рекламі, особливості їх застосування в Інтернет-мережі. Проведено опитування серед інтернет користувачів та визначено найбільш дієві відеопродукти.
The thesis presents existing types of video products, their classification, features of promotional videos and their communication functions are identified. The advantages of using video products in modern advertising, the peculiarities of their use in creating modern branding, the advantages of video techniques as an important factor influencing the modern audience are analyzed.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16123
Appears in Collections:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD2020_V2_P125-128.pdf200,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.