Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16123
Назва: Відеопродукт як засіб комунікації у сучасній рекламі
Інші назви: Video product as a communication mean in modern advertising
Автори: Хиневич, Р. В.
Єрмоленко, Дмитро
Омельченко, Ганна
Ключові слова: відеодизайн
відеопродукт
відеоролик
реклама
засоби комунікації
рекламні ролики
брендинг
video design
video product
video
advertising
communication
commercials
branding
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Хиневич Р. В. Відеопродукт як засіб комунікації у сучасній рекламі / Р. В. Хиневич, Д. Єрмоленко, Г. Омельченко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (23 квітня 2020 р., м. Київ) : В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 125-128.
Короткий огляд (реферат): Визначено існуючі види рекламних відеопродуктів. Проаналізовано переваги використання відеопродуктів у сучасній рекламі, особливості їх застосування в Інтернет-мережі. Проведено опитування серед інтернет користувачів та визначено найбільш дієві відеопродукти.
The thesis presents existing types of video products, their classification, features of promotional videos and their communication functions are identified. The advantages of using video products in modern advertising, the peculiarities of their use in creating modern branding, the advantages of video techniques as an important factor influencing the modern audience are analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16123
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2020_V2_P125-128.pdf200,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.