Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16221
Назва: Лідери думок у системі маркетингу впливу: сутність та види
Інші назви: Лидеры мнений в системе маркетинга воздействия: сущность и виды
Opinion leaders in the system of influence marketing: essence and types
Автори: Біловодська, О. А.
Кулік, Д. І.
Ключові слова: лідер думок
маркетинг впливу
діджиталізація
спільнота
блогер
Дата публікації: тра-2020
Видавництво: Національний університет водного господарства та природокористування
Бібліографічний опис: Біловодська О. А. Лідери думок у системі маркетингу впливу: сутність та види / О. А. Біловодська, Д. І. Кулік // Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки : збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих науковців, аспірантів і здобувачів вищої освіти, м. Рівне, 21-22 травня 2020 року. – У 2 ч., Ч. 1. – Рівне : НУВГП, 2020. – С. 208-210.
Короткий огляд (реферат): У роботі дослджено сутність терміну "лідер думки" та проаналізовано їх види у системі маркетингу впливу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16221
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Біловодська_тези_Рівне.pdf180,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.