Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16258
Назва: Рекламний дизайн вітрин Львова Різдвяного циклу свят
Інші назви: Advertising design of Lviv Christmas holiday cycle showcases
Рекламный дизайн витрин Львова Рождественского цикла праздников
Автори: Людкевич, Х. Б.
Квасниця, Р. Б.
Галишич, Р. Я.
Ключові слова: дизайн
вітрина
принципи гештальт
рекламний дизайн
інсталяція
витрина
принципы гештальт
рекламный дизайн
инсталляция
design
showcase
gestalt principles
advertising design
installation
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Людкевич Х. Б. Рекламний дизайн вітрин Львова Різдвяного циклу свят [Електронний ресурс] / Х. Б. Людкевич, Р. Б. Квасниця, Р. Я. Галишич // Технології та дизайн. - 2020. - № 2 (35). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2020_2_7.
Source: Технології та дизайн
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – з’ясувати особливості формування знаково-образно-символічної системи, яка визначає характер візуального повідомлення та предметно-просторову організацію тематичних вітрин Різдвяного циклу свят на прикладі міста Львова. Методика дослідження в особливостях застосування семантичного способу розгляду, гештальт методу, композиційного розгляду цілісного образу і застосування behavior model – увага, цікавість, бажання, дія у виявленні рекламного чинника дизайну вітрин. Результати проведеної дослідницької роботи можна застосовувати у рекламному дизайні – у дизайні тематичних вітрин для різних циклів свят, в історично сформованих містах з високим рівнем ділового і туристичного відвідування. Вивчення рекламного та предметно-просторового дизайну тематичних вітрин пояснюється новими тенденціями у формуванні художньої комунікації у масовому мистецтві, яка в умовах глобальної інформаційної інфраструктури змінює підходи в у графічному, предметному та декоративному вирішенню своєї знакової, образної та символічної системи. Серед тематичних вітрин, присвячених конкретним святкуванням, найпоширенішими та найефективнішими є вітрини, присвячені Різдвяному циклу свят. Малозрозумілим є механізм синтезу художнього образу вітрини, де поєднуються тематичні мотиви з корпоративним дизайном магазину чи власника виробника товару, і як таке поєднання конструює оригінальне візуальне повідомлення, яке доходить до адресата й стимулює потенційного споживача до акту покупки. Для дизайнерів практиків, що працюють в галузі вітриністики. Положення та висновки можуть бути використані у навчальному процесі та напрямках графічного, рекламного та предметно-просторового дизайнах.
Цель работы – выяснить особенности формирования знаково-образно-символической системы, которая определяет характер визуального сообщения и предметно-пространственную организацию тематических витрин Рождественского цикла праздников на примере города Львов. Методика исследования в особенностях применения семантического способа рассмотрения, гештальт метода, композиционного рассмотрения целостного образа и применения behavior model – внимание, интерес, желание, действие в выявлении рекламного фактора дизайна витрин. Результаты проведенной исследовательской работы можно применять в рекламном дизайне – в дизайне тематических витрин для различных циклов праздников, в исторически сложившихся местах с высоким уровнем делового и туристического посещения. Изучение рекламного и предметно-пространственного дизайна тематических витрин объясняется новыми тенденциями в формировании художественной коммуникации в массовом искусстве, которая в условиях глобальной информационной инфраструктуры меняет подходы в графическом, предметном и декоративном решении своей знаковой, образной и символической системы. Среди тематических витрин, посвященных конкретным празднованиям, самыми распространенными и эффективными являются витрины, посвященные Рождественском циклу праздников. Малопонятен механизм синтеза художественного образа витрины, где сочетаются тематические мотивы с корпоративным дизайном магазина или владельца производителя товара, и как такое сочетание конструирует оригинальное визуальное сообщение, доходит до адресата и стимулирует потенциального потребителя к акту покупки. Для дизайнеров практиков, работающих в области витринистики. Положения и выводы могут быть использованы в учебном процессе и направлениях графического, рекламного и предметно-пространственого дизайнах.
To find out the features of a sign-image-symbolic system formation which determines the nature of the visual message and the subject-spatial organization of thematic Christmas holiday cycle showcases based on the example of the city of Lviv. Research methodology in the features of applying the semantic method of consideration, gestalt methodology, compositional consideration of a complete image and the use of behavior model regarding attention, interest, desire and action in identifying the advertising factor of the showcase design. The results of this research can be used in advertising design, such as in the design of thematic showcases for various holiday cycles, they can be also used in historically developed cities with a high level of business and tourist visits. The study of advertising and subject-spatial design of thematic showcases is explained by new trends in the artistic communication formation in mass art, which, when it comes to the context of a global information infrastructure, changes its approaches to the graphic, subject and decorative solution of its sign, figurative and symbolic system. Among the thematic showcases dedicated to a specific holiday, the most common and effective ones are showcases dedicated to the Christmas holiday cycle. What remains unclear is the mechanism of the showcase artistic image synthesis, where thematic motives are combined with the corporate design of a store or a product manufacturer owner, and how such a combination constructs an original visual message that reaches the addressee and encourages a potential consumer to the act of purchase. Suitable for designer practitioners working in the field of showcase design. The provisions and conclusions can be used in the educational process and in the areas of graphic, advertising and subject-spatial design.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2020_2_7
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16258
ISSN: 2304-2605
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2020_N2_07.pdf961,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.