Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16791
Назва: Стилістична адаптація локальних фешн брендів до глобальних світових процесів
Автори: Гврітішвілі, А. В.
Савіна, І. М.
Івасенко, М. В.
Ключові слова: fashion-бренди
модна індустрія
тренди
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Гврітішвілі А. В. Стилістична адаптація локальних фешн брендів до глобальних світових процесів / А. В. Гврітішвілі, І. М. Савіна, М. В. Івасенко // Збірник тез доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції текстильних та фешн технологій "KyivTex&Fashion" до 90-річного ювілею з дня заснування Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ, 20 жовтня 2020 року. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 78-79.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є аналіз поведінкових змін fashion брендів та їх соціальної відповідальності, як реакції на глобальні світові події.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16791
Розташовується у зібраннях:KyivTex&Fashion
Кафедра технології моди (ТМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KyivTex&Fashion2020_P078-079.pdf244,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.