Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17526
Title: | Особливості використання цифрових технологій у процесі шкільної освіти в період пандемії |
Other Titles: | Peculiarities of using digital technologies in the process of school education during a pandemic |
Authors: | Кущ, Я. М. |
Keywords: | шкільна освіта цифрове забезпечення жорсткі і м'які навички кліпове мислення освітній портал school education digital software hard and soft skills clip thinking educational portal |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Citation: | Кущ Я. М. Особливості використання цифрових технологій у процесі шкільної освіти в період пандемії / Я. М. Кущ // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали I Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (17 листопада 2020 р., м. Київ) / за заг. ред. О. М. Ніфатової. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 647-650. |
Abstract: | У статті розглядаються особливості розвитку знань сучасними підлітками, як однієї з причин кризи шкільної наукової освіти з точки зору розвитку цифрових технологій. На основі психолого-педагогічних вимог розроблено сервіс маркет-плейс освітніх ресурсів для вирішених дидактичних проблем. The article considers the peculiarities of the development of knowledge by modern adolescents as one of the causes of the crisis of school science education in terms of the development of digital technologies. On the basis of psychological and pedagogical requirements the service of market-place of educational resources for the solved didactic problems is developed. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17526 |
Appears in Collections: | Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Innovatyka2020_P647-650.pdf | 196,02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.