Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17528
Title: Формування диференційної конкурентної стратегії підприємства
Other Titles: Formation of differential competitive strategy of the enterprise
Authors: Ареф'єв, С. О.
Войнілович, А. О.
Keywords: конкурентоспроможність
конкурентна перевага
конкурентна стратегія
стратегічне управління
диференціація
competitiveness
competitive advantage
competitive strategy
strategic management
differentiation
Issue Date: 2020
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Ареф'єв С. О. Формування диференційної конкурентної стратегії підприємства / С. О. Ареф'єв, А. О. Войнілович // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи" : матеріали V Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (3 грудня 2020 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2020. – С. 14-16.
Abstract: У статті розглянуто поняття конкурентоспроможності підприємства у розрізі його стратегічного розвитку. Проведено аналіз публікацій вчених-економістів, що дало змогу виділити стратегії диференціації продукції, через впровадження якої конкурентоспроможність підприємства досягається через впровадження конкурентної переваги.
The article considers the concept of enterprise competitiveness in terms of its strategic development. The analysis of publications of economists was carried out, which made it possible to identify strategies for product differentiation, through the introduction of which the competitiveness of the enterprise is achieved through the introduction of competitive advantage.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17528
Appears in Collections:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OIIP2020_P014-016.pdf842,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.