Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17541
Title: Просування бренда преміум-класу засобами медіа
Other Titles: Promotion of the premium class brand by media
Authors: Мещеряков, К. П.
Ніфатова, О. М.
Keywords: бренд
соціальні мережі
brand
social networks
Issue Date: 2020
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Мещеряков К. П. Просування бренда преміум-класу засобами медіа / К. П. Мещеряков, О. М. Ніфатова // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи" : матеріали V Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (3 грудня 2020 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2020. – С. 74-78.
Abstract: У статті визначено особливості просування бренда преміум-класу засобами медіа. Досліджено стратегії просування автомобільного бренду завдяки площадкам у соціальних мережах. Запропоновано етапи створення ефективної стратегії просування бренда, спираючись на інструменти соціальних мереж.
The article identifies the features of promoting a premium brand through the media. Strategies for promoting the car brand through sites on social networks are studied. The stages of creating an effective brand promotion strategy based on social networking tools are proposed.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17541
Appears in Collections:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OIIP2020_P074-078.pdf757,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.