Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17543
Title: Використання маркетингових Інтернет-технологій у підприємницькій діяльності
Other Titles: Use of marketing Internet technologies in entrepreneurial activity
Authors: Носкова, Ю. О.
Ганущак-Єфіменко, Л. М.
Keywords: Інтернет-маркетинг
Інтернет-технології
туристичний продукт
соціальні мережі
Internet marketing
Internet technologies
tourist product
social networks
Issue Date: 2020
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Носкова Ю. О. Використання маркетингових Інтернет-технологій у підприємницькій діяльності / Ю. О. Носкова, Л. М. Ганущак-Єфіменко // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи" : матеріали V Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (3 грудня 2020 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2020. – С. 83-87.
Abstract: У статті визначено особливості викopистання маpкетингoвих Інтернет-технологій у підприємницькій діяльнoсті. Наведено порівняльну характеристику Інтернет-маркетингу, заснованому на застосуванні традиційного маркетинг-міксу в Інтернет-середовищі за складовими: товарна пропозиція, ціноутворення, канали розповсюдження та комунікації компанії.
The article identifies the features of the use of Internet marketing technologies in business. The comparative characteristics of Internet marketing based on the application of the traditional marketing mix in the Internet environment by components are given: product offer, pricing, distribution channels and communication of the company.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17543
Appears in Collections:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OIIP2020_P083-087.pdf807,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.