Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17545
Title: Використання методів та інструментів Інтернет-маркетингу підприємствами сфери послуг в умовах глобалізації
Other Titles: Use of Internet marketing methods and tools by service enterprises in the conditions of globalization
Authors: Птащенко, О. В.
Кущ, Я. М.
Keywords: інформація
інформаційна система
маркетингова інформація
Інтернет-маркетинг
Інтернет-комунікації
information
information system
marketing information
Internet marketing
Internet communications
Issue Date: 2020
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Птащенко О. В. Використання методів та інструментів Інтернет-маркетингу підприємствами сфери послуг в умовах глобалізації / О. В. Птащенко, Я. М. Кущ // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи" : матеріали V Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (3 грудня 2020 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2020. – С. 92-96.
Abstract: В представленій роботі визначено: яке місце серед інструментів Інтернет-маркетингу займає сайт компанії, особливо якщо врахувати можливість його використання при реалізації всіх елементів маркетинг-мікс. Перевагою цього методу можна вважати постійно зростаючу кількість Інтернет-користувачів. Майбутні клієнти вже з дитинства є користувачами Інтернет і тому, принаймні, в найближче десятиліття кількість потенційних споживачів, що обиратимуть Інтернет як канал продажу, щороку збільшуватиметься. Розглянуті основні особливості використання Інтернет-маркетингу сучасними суб’єктами господарювання.
The presented work defines: what place among the tools of Internet marketing is the company's website, especially considering the possibility of its use in the implementation of all elements of the marketing mix. The advantage of this method can be considered a constantly growing number of Internet users. Prospective customers have been Internet users since childhood, and therefore, at least in the next decade, the number of potential consumers who will choose the Internet as a sales channel will increase every year. The main features of the use of Internet marketing by modern businesses are considered.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17545
Appears in Collections:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OIIP2020_P092-096.pdf834,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.