Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17626
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKosenko, Danylo-
dc.date.accessioned2021-05-15T19:55:43Z-
dc.date.available2021-05-15T19:55:43Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationKosenko D. Requirements for school interior furnishing: evolution, current situation, prospects / D. Kosenko // Knowledge, Education, Law, Management. – 2020. – № 5 (33), Vol. 2. – P. 31-37.uk
dc.identifier.issn2353-8406uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17626-
dc.description.abstractClassroom furnishing is an integral part of the school learning space. Analysing classroom furnishing means considering furniture types, suit completing and classroom arrangement. Based on socio-cultural requirements, three phases of classroom furnishing development are distinguished. Medieval and Renaissance school had teacher-centred furnishing. Classroom furnishing of the 18th–19th centuries centres on content presentation facilities. From the turn of the 20th century, learning space becomes child-centred, meaning flexible. In the last quarter of the 20th century, new socio-cultural requirements arise, based on partner school paradigms and participatory bottom-up processes. The learning spaces furnished in bottom-up cooperative processes are not yet able to consider all requirements integrally, which is a point of further development.uk
dc.description.abstractMeble szkolne są nieodłącznym elementem szkolnej przestrzeni edukacyjnej. Analiza wyposażenia szkoły obejmuje rozważenie typologii mebli, tworzenie zestawów i przestrzenną organizację klasy. Na podstawie wymagań społeczno-kulturowych wyodrębniono trzy okresy rozwoju wyposażenia szkoły. W średniowieczu i renesansie wyposażenie szkoły było zorientowane na nauczyciela. Wyposażenie klas z połowy XVIII-XIX w. koncentruje się na prezentacji treści nauczania. Od początku XX w. przestrzeń edukacyjna staje się skoncentrowana na dzieciach, czyli elastyczna. W ostatniej ćwierci XX w. pojawiają się nowe wymagania społeczno-kulturowe oparte na paradygmacie szkoły partnerskiej i procesach partycypacyjnych „oddolnych”. W przestrzeniach edukacyjnych wyposażonych w meble w ramach procesów współpracy „oddolnej” nie można jeszcze kompleksowo uwzględnić wszystkich wymagań, co jest przedmiotem dalszego rozwoju.uk
dc.description.abstractШкільні меблі є невіддільним складником навчального простору школи. Аналіз меблювання школи передбачає розгляд типології меблів, формування комплектів і просторову організацію класу. Виходячи із соціально-культурних вимог, виділили три періоди розвитку шкільного меблювання. У Середньовіччя та в епоху Відродження шкільне меблювання було орієнтоване на вчителя. Меблювання класів середини XVIII-XIX ст. орієнтовано на презентацію змісту навчання. З початку XX ст. навчальний простір стає дитиноцентрованим, тобто гнучким. В останній чверті XX ст. виникають нові соціально-культурні вимоги, що базуються на парадигмі партнерської школи й учасницьких процесах «знизу вгору». У навчальних просторах, умебльованих у рамках процесів співпраці «знизу вгору», ще не вдається враховувати всі вимоги комплексно, що є предметом подальшого розвитку.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectlearning spacesuk
dc.subjectclassroom furnitureuk
dc.subjectdesign historyuk
dc.subjectdesign requirementsuk
dc.subjectprzestrzenie edukacyjneuk
dc.subjectmeble szkolneuk
dc.subjecthistoria projektowaniauk
dc.subjectwymagania projektoweuk
dc.subjectнавчальні просториuk
dc.subjectшкільні мебліuk
dc.subjectісторія дизайнуuk
dc.subjectвимоги до дизайнуuk
dc.titleRequirements for school interior furnishing: evolution, current situation, prospectsuk
dc.title.alternativeWymagania dotyczące wyposażenia wnętrz szkolnych: ewolucja, stan obecny, perspektywyuk
dc.title.alternativeВимоги до меблювання шкільних інтер’єрів: еволюція, поточний стан, перспективиuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorКосенко, Данило Юрійович-
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.sourceKnowledge, Education, Law, Managementuk
local.sourceNauka, Oświata, Pravo, Zarządzanieuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.identifier.sourceЗарубіжні виданняuk
local.subject.departmentКафедра дизайну інтер'єру і меблівuk
local.identifier.doi10.51647/kelm.2020.5.2.6uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kelm_5_2_2020_31-37.pdfТекст статті317,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.