Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17626
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kosenko, Danylo | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-15T19:55:43Z | - |
dc.date.available | 2021-05-15T19:55:43Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Kosenko D. Requirements for school interior furnishing: evolution, current situation, prospects / D. Kosenko // Knowledge, Education, Law, Management. – 2020. – № 5 (33), Vol. 2. – P. 31-37. | uk |
dc.identifier.issn | 2353-8406 | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17626 | - |
dc.description.abstract | Classroom furnishing is an integral part of the school learning space. Analysing classroom furnishing means considering furniture types, suit completing and classroom arrangement. Based on socio-cultural requirements, three phases of classroom furnishing development are distinguished. Medieval and Renaissance school had teacher-centred furnishing. Classroom furnishing of the 18th–19th centuries centres on content presentation facilities. From the turn of the 20th century, learning space becomes child-centred, meaning flexible. In the last quarter of the 20th century, new socio-cultural requirements arise, based on partner school paradigms and participatory bottom-up processes. The learning spaces furnished in bottom-up cooperative processes are not yet able to consider all requirements integrally, which is a point of further development. | uk |
dc.description.abstract | Meble szkolne są nieodłącznym elementem szkolnej przestrzeni edukacyjnej. Analiza wyposażenia szkoły obejmuje rozważenie typologii mebli, tworzenie zestawów i przestrzenną organizację klasy. Na podstawie wymagań społeczno-kulturowych wyodrębniono trzy okresy rozwoju wyposażenia szkoły. W średniowieczu i renesansie wyposażenie szkoły było zorientowane na nauczyciela. Wyposażenie klas z połowy XVIII-XIX w. koncentruje się na prezentacji treści nauczania. Od początku XX w. przestrzeń edukacyjna staje się skoncentrowana na dzieciach, czyli elastyczna. W ostatniej ćwierci XX w. pojawiają się nowe wymagania społeczno-kulturowe oparte na paradygmacie szkoły partnerskiej i procesach partycypacyjnych „oddolnych”. W przestrzeniach edukacyjnych wyposażonych w meble w ramach procesów współpracy „oddolnej” nie można jeszcze kompleksowo uwzględnić wszystkich wymagań, co jest przedmiotem dalszego rozwoju. | uk |
dc.description.abstract | Шкільні меблі є невіддільним складником навчального простору школи. Аналіз меблювання школи передбачає розгляд типології меблів, формування комплектів і просторову організацію класу. Виходячи із соціально-культурних вимог, виділили три періоди розвитку шкільного меблювання. У Середньовіччя та в епоху Відродження шкільне меблювання було орієнтоване на вчителя. Меблювання класів середини XVIII-XIX ст. орієнтовано на презентацію змісту навчання. З початку XX ст. навчальний простір стає дитиноцентрованим, тобто гнучким. В останній чверті XX ст. виникають нові соціально-культурні вимоги, що базуються на парадигмі партнерської школи й учасницьких процесах «знизу вгору». У навчальних просторах, умебльованих у рамках процесів співпраці «знизу вгору», ще не вдається враховувати всі вимоги комплексно, що є предметом подальшого розвитку. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.subject | learning spaces | uk |
dc.subject | classroom furniture | uk |
dc.subject | design history | uk |
dc.subject | design requirements | uk |
dc.subject | przestrzenie edukacyjne | uk |
dc.subject | meble szkolne | uk |
dc.subject | historia projektowania | uk |
dc.subject | wymagania projektowe | uk |
dc.subject | навчальні простори | uk |
dc.subject | шкільні меблі | uk |
dc.subject | історія дизайну | uk |
dc.subject | вимоги до дизайну | uk |
dc.title | Requirements for school interior furnishing: evolution, current situation, prospects | uk |
dc.title.alternative | Wymagania dotyczące wyposażenia wnętrz szkolnych: ewolucja, stan obecny, perspektywy | uk |
dc.title.alternative | Вимоги до меблювання шкільних інтер’єрів: еволюція, поточний стан, перспективи | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Косенко, Данило Юрійович | - |
local.subject.section | Мистецтвознавство, дизайн і ергономіка | uk |
local.source | Knowledge, Education, Law, Management | uk |
local.source | Nauka, Oświata, Pravo, Zarządzanie | uk |
local.subject.faculty | Факультет дизайну | uk |
local.identifier.source | Зарубіжні видання | uk |
local.subject.department | Кафедра дизайну інтер'єру і меблів | uk |
local.identifier.doi | 10.51647/kelm.2020.5.2.6 | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kelm_5_2_2020_31-37.pdf | Текст статті | 317,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.