Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17719
Назва: Особливості розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладу
Інші назви: Features of development marketing strategy for higher school
Автори: Євсейцева, О. С.
Новіков, Д. В.
Ключові слова: маркетингові стратегії
ринок освітніх послуг
освітня послуга
маркетинг освітніх послуг
розробка маркетингової стратегії
marketing strategies
market of educational services
educational services
marketing of educational services
development marketing strategy
Дата публікації: бер-2017
Бібліографічний опис: Євсейцева О. С. Особливості розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладу / О. С. Євсейцева, Д. В. Новіков // Економiка та держава. – 2017. – № 3. – С. 77-79.
Source: Економiка та держава
Экономика и государство
Ekonomika ta derzhava
Короткий огляд (реферат): У статті визначено головні аспекти, які впливають на розробку маркетингової стратегії вищого навчального закладу. Використано для дослідження методи аналізу та синтезу. У статті представлено елементи, які формують маркетингову стратегію вищого навчального закладу. Підкреслено значимість використання маркетингових стратегій в діяльності вищих навчальних закладів. Розглянуто особливості розробки маркетингової стратегії ВНЗ, що є ефективними для застосування на практиці.
In the article described the main aspects that influence on the development of marketing strategy for higher education. The methods of analysis and synthesis are used to make research. Presents the elements that form the marketing strategy of higher education. Emphasized the importance of using marketing strategies of higher education institutions. Described the features of marketing strategy development institutions that are effective for use in practice.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17719
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2306-6806
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20210527_304.pdf176,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.