Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17720
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.-
dc.contributor.authorПотєха, Д. С.-
dc.date.accessioned2021-05-31T09:53:34Z-
dc.date.available2021-05-31T09:53:34Z-
dc.date.issued2017-04-
dc.identifier.citationЄвсейцева О. С. Аналіз поведінки споживача методом "мапа подорожі споживача" / О. С. Євсейцева, Д. С. Потєха // Економiка та держава. – 2017. – № 4. – С. 52-54.uk
dc.identifier.issn2306-6806uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17720-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичні основи застосування методу Customer Journey Map (CJM) для аналізу поведінки споживача під час прийняття рішення про купівлю. Визначено основні переваги використання такого підходу. Розглянуто основні етапи побудови графа. Надано рекомендації щодо застосування методу CJM. Описано способи виявлення проблем під час співпраці компанії із споживачем та використання отриманої інформації для підвищення рівня обслуговування клієнтів. Представлено загальну структуру графа "мапи подорожі споживача" в схематичному вигляді, а також наведено приклад змісту побудованої CJM. Визначено з якими перешкодами може зустрітися споживач під час спілкування із компанією або використання товару.uk
dc.description.abstractThe article discusses theoretical basis application of the method of Customer Journey Map (CJM) to analyze consumer behavior. The main advantages of this approach. The main stages of construction of the graph. The recommendations on the application of the method CJM. The methods of problems identifying in the company's cooperation with the customer and use this information to improve customer service. Presents the general structure of the graph "Customer journey map" in schematic form, and an example of content of CJM. Detected obstacles which -can be met by consumer when communicating with company or product use.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмапа подорожі споживачаuk
dc.subjectточки контактуuk
dc.subjectцільовий сегментuk
dc.subjectцілі споживачаuk
dc.subjectдосвід взаємодії з товаромuk
dc.subjectCustomer Journey Mapuk
dc.subjectpoint of contactuk
dc.subjecttarget segmentuk
dc.subjectconsumer goalsuk
dc.subjectexperience of using the productuk
dc.titleАналіз поведінки споживача методом "мапа подорожі споживача"uk
dc.title.alternativeAnalysis of consumer behavior with method of Customer Journey Mapuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorEvseytseva, O.-
local.contributor.altauthorPotekha, D.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕкономiка та державаuk
local.sourceЭкономика и государствоuk
local.sourceEkonomika ta derzhavauk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20210527_305.pdf207,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.