Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17720
Title: Аналіз поведінки споживача методом "мапа подорожі споживача"
Other Titles: Analysis of consumer behavior with method of Customer Journey Map
Authors: Євсейцева, О. С.
Потєха, Д. С.
Keywords: мапа подорожі споживача
точки контакту
цільовий сегмент
цілі споживача
досвід взаємодії з товаром
Customer Journey Map
point of contact
target segment
consumer goals
experience of using the product
Issue Date: Apr-2017
Citation: Євсейцева О. С. Аналіз поведінки споживача методом "мапа подорожі споживача" / О. С. Євсейцева, Д. С. Потєха // Економiка та держава. – 2017. – № 4. – С. 52-54.
Source: Економiка та держава
Экономика и государство
Ekonomika ta derzhava
Abstract: У статті розглянуто теоретичні основи застосування методу Customer Journey Map (CJM) для аналізу поведінки споживача під час прийняття рішення про купівлю. Визначено основні переваги використання такого підходу. Розглянуто основні етапи побудови графа. Надано рекомендації щодо застосування методу CJM. Описано способи виявлення проблем під час співпраці компанії із споживачем та використання отриманої інформації для підвищення рівня обслуговування клієнтів. Представлено загальну структуру графа "мапи подорожі споживача" в схематичному вигляді, а також наведено приклад змісту побудованої CJM. Визначено з якими перешкодами може зустрітися споживач під час спілкування із компанією або використання товару.
The article discusses theoretical basis application of the method of Customer Journey Map (CJM) to analyze consumer behavior. The main advantages of this approach. The main stages of construction of the graph. The recommendations on the application of the method CJM. The methods of problems identifying in the company's cooperation with the customer and use this information to improve customer service. Presents the general structure of the graph "Customer journey map" in schematic form, and an example of content of CJM. Detected obstacles which -can be met by consumer when communicating with company or product use.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17720
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2306-6806
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20210527_305.pdf207,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.