Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17721
Title: Public relation як система формування іміджу вузу
Other Titles: Public relation as a system for forming the image of the university
Authors: Євсейцева, О. С.
Лучанська, І. В.
Keywords: освітні послуги
маркетинг
маркетингові комунікації
вищий навчальний заклад
імідж
репутація
educational services
marketing
marketing communications
public relations
higher education institution
image and reputation
Issue Date: Mar-2017
Citation: Євсейцева О. С. Public relation як система формування іміджу вузу [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, І. В. Лучанська // Ефективна економіка. – 2017. – № 3. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5497
Source: Ефективна економіка
Эффективная экономика
Efektyvna ekonomika
Abstract: У статті розглядаються теоретичні та методологічні засади актуальних напрямів розвитку public relation вищого навчального закладу, які ґрунтуються на специфіці даного сегменту ринку та цільової аудиторії. Розглянуто обґрунтування основних сучасних поглядів вчених на шляхи розвитку PR в розрізі формування іміджу освітніх закладів.
The article considers theoretical and methodological basis of current trends of public relations of the university, based on the specifics of this market segment and target audience. Considered the most common method applied economic research such as analysis and synthesis.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17721
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2307-2105
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20210527_306.pdf299,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.