Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17752
Назва: Стратегія діяльності грузинських виробників вин на українському ринку
Інші назви: Стратегия деятельности грузинских производителей вин на украинском рынке
Strategy of Georgian wine producers on the Ukrainian market
Автори: Пономаренко, Ігор Віталійович
Ярема, К. О.
Пховелішвілі, Іза
Ключові слова: стратегія ринкової діяльності
дослідження ринку
сегментація та позиціонування
стратегия рыночной деятельности
исследование рынка
сегментация и позиционирование
market strategy
market research
segmentation and positioning
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Пономаренко І. В. Стратегія діяльності грузинських виробників вин на українському ринку / І. В. Пономаренко, К. О. Ярема, І. Пховелішвілі // Актуальні проблеми економіки. – 2020. – № 12 (233). – C. 31-37.
Source: Актуальні проблеми економіки
Actual problems of economics
Короткий огляд (реферат): За результатами дослідження теоретичних засад аналізу міжнародних ринкових компаній зроблені висновки щодо сучасних концепцій міжнародної сегментації товарних ринків, визначені суть та етапи позиціонування товару на міжнародному ринку. В межах розробки стратегії ринкової діяльності грузинських виробників вин на українському ринку було запропоновано стратегію міжнародної сегментації та позиціонування грузинських виробників вин на українському ринку за результатами проведеного маркетингового дослідження ринку методом анкетування споживачів.
По результатам исследования теоретических основ анализа международных рыночных компаний сделаны выводы о современных концепций международной сегментации товарных рынков, определены суть и этапы позиционирования товара на международном рынке. В рамках разработки стратегии рыночной деятельности грузинских производителей вин на украинском рынке было предложено стратегию международной сегментации и позиционирования грузинских производителей вин на украинском рынке по результатам проведенного маркетингового исследования рынка методом анкетирования потребителей.
Based on the results of the study of the theoretical foundations of the analysis of international market companies, conclusions are made on modern concepts of international segmentation of commodity markets, the essence and stages of product positioning in the international market are determined. Within the framework of developing the strategy of market activity of Georgian wine producers on the Ukrainian market, a strategy of international segmentation and positioning of Georgian wine producers on the Ukrainian market was proposed based on the results of market research by consumer surveys.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17752
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 1993-6788
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31-37.pdf231,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.