Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17880
Назва: | Дизайн-проєкт інтер’єру інклюзивного закладу дошкільної освіти |
Інші назви: | Дизайн-проект интерьера инклюзивного заведения дошкольного образования Interior design project for an inclusive preschool |
Автори: | Сафронова, О. О. Грабовенко, Софія Юріївна |
Ключові слова: | інклюзивний дитячий садок ресурсна кімната розвиток універсальний дизайн коригування внутрішній простір инклюзивный детский сад ресурсная комната развитие универсальный дизайн корректировки внутреннее пространство inclusive kindergarten resource room development universal design adjustment internal space |
Дата публікації: | 1-лип-2021 |
Видавництво: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Бібліографічний опис: | Грабовенко С. Ю. Дизайн-проєкт інтер’єру інклюзивного закладу дошкільної освіти : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 Дизайн / С. Ю. Грабовенко ; наук. кер. О. О. Сафронова. – Київ : КНУТД, 2021. – 75 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дипломній роботі надані результати дослідження поняття інклюзивного закладу дошкільної освіти. Проаналізовано досвід створення освітнього середовища існуючих закладів такого типу за кордоном, рекомендації щодо створення концепції дизайну для дітей з особливими освітніми потребами та без них, норми України, які стосуються інклюзивних навчальних закладів. Отримані результати дослідження дозволили розробити концепцію дизайну, який забезпечує потреби всіх дітей. Виявлено, що основні ергономічні показники, які стосуються меблів та обладнання, не відрізняються для дітей з особливими освітніми потребами та без них. Запропонована кольорова гама та предметне наповнення простору, що забезпечують комфортне перебування у закладі всіх дітей, у відповідності до їх потреб. В дипломной работе представлены результаты исследования понятия инклюзивного заведения дошкольного образования. Проанализирован опыт создания образовательной среды существующих заведений такого типа за рубежом, рекомендациии по созданию концепции дизайна для детей с особыми образовательными потребностями и без них, нормы Украины, касающиеся инклюзивных учебных заведений. Полученные результаты исследования позволили разработать концепцию дизайна, обеспечивающего потребности всех детей. Выявлено, что основные эргономические показатели, касающихся мебели, не отличаются для детей с особыми образовательными потребностями и без них. Созданная цветовая гамма и предметное наполнение пространства является комфортным для всех детей и отвечает их потребностям. The thesis presents the results of research on the concept of inclusive preschool education. The experience of creating an educational environment of existing institutions of this type abroad, recommendations for creating a design concept for children with special educational needs, and without them, the norms of Ukraine relating to inclusive schools are analyzed. The results of the study allowed to develop a design concept that meets the needs of all children. It was found that the main ergonomic indicators related to furniture do not differ for children with special educational needs and without them. The created color scheme and subject filling of space is comfortable for all children, and meets their needs. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17880 |
Faculty: | Факультет дизайну |
Department: | Кафедра дизайну інтер'єру і меблів |
Розташовується у зібраннях: | Бакалаврський рівень Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Diplom022_Grabovenko_Safronova.pdf | 4,99 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.