Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17929
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДавиденко, Ірина-
dc.contributor.authorГайова, Інна-
dc.contributor.authorНіколаєва, Тетяна-
dc.contributor.authorУстінова, Ангеліна-
dc.date.accessioned2021-07-07T17:42:27Z-
dc.date.available2021-07-07T17:42:27Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationФормування ідентичності бренду на прикладі будинку моди Луї Віттон / І. Давиденко, І. Гайова, Т. Ніколаєва, А. Устінова // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 119-123.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17929-
dc.description.abstractПредставлено результати дослідження чинників формування ідентичності бренду на прикладі становлення та розвитку будинку моди Луї Віттон. На кожному етапі формування стилю "Луї Віттон" зберігаються головні ознаки бренду. Водночас основні елементи символіки бренду знаходяться в постійному розвитку відповідно до маркетингової політики та тенденцій моди, що забезпечує актуальність продукції "Луї Віттон" протягом багатьох десятиліть. Сьогодні тенденція ідентифікації модних товарів зі статусом людини набуває характеру ретельно спланованого процесу.uk
dc.description.abstractThe results of research of factors of formation of brand identity on the example of formation and development of Louis Vuitton fashion house are presented. At each stage of the formation of the Louis Vuitton fashion house style, the main features of the brand are preserved, expressing the idea of product conformity to a certain market segment. At the same time, the main elements of the brand symbols are in constant development, in accordance with the marketing policy and fashion trends, ensuring the relevance of Louis Vuitton products for many decades. Today, the trend of identifying fashion products with human status is becoming an thoroughly planned process. The challenge of modern design is to cover the widest range of consumer needs, looking back at the history and focusing its efforts on the future models.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectдизайнерuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectстиль брендуuk
dc.subjectбрендова культураuk
dc.subjectдизайн-продуктuk
dc.subjectЛуї Віттонuk
dc.subjectdesigneruk
dc.subjectbranduk
dc.subjectbrand styleuk
dc.subjectbrand cultureuk
dc.subjectdesign-productuk
dc.subjectLouis Vuittonuk
dc.titleФормування ідентичності бренду на прикладі будинку моди Луї Віттонuk
dc.title.alternativeFormation of brand identity on the example of Louis Vuitton fashion houseuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorDavydenko, I.-
local.contributor.altauthorHaiova, I.-
local.contributor.altauthorNikolaeva, T.-
local.contributor.altauthorUstinova, A.-
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра мистецтва та дизайну костюмаuk
local.identifier.doi10.30857/17929-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2021-04-22-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionТенденції розвитку арт і фешн-дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2021_V1_P119-123.pdf673,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.