Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17956
Title: | Сучасні методи проектування в дизайні шкільного форменого одягу |
Other Titles: | Modern projection methods in the design of the school uniforms |
Authors: | Васильєва, І. В. Залецька, Анна Васильєва, О. С. Лазарів, Євгенія |
Keywords: | дизайн сучасні методи проектування шкільний формений одяг design modern methods of design school uniforms |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Citation: | Сучасні методи проектування в дизайні шкільного форменого одягу / І. В. Васильєва, А. Залецька, О. С. Васильєва, Є. Лазарів // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 231-234. |
Abstract: | Представлено результати дослідження сучасних методів дизайн-проектування в шкільному форменому костюмі різних країн світу та України. Визначено, що при створенні дизайну форменого костюма школярів використовують комбінаторні методи такі як: комбінаторика, трансформація, кінетизм, розробка безрозмірного одягу та одягу з цілого шматка тканини. Надано стислу характеристику методів та приклади їх використання. The results of a study on the use of modern design methods in school uniforms from around the world and Ukraine are presented. It is determined that in creating the design of uniforms for schoolchildren use combinatorial methods such as: combinatorics, transformation, kinetics, the development of dimensionless clothing and clothing from a whole piece of fabric. A brief description of methods and examples of their use is given. |
DOI: | 10.30857/17956 |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17956 |
Appears in Collections: | Кафедра мультимедійного дизайну (МД) Кафедра моди та стилю (МС) Актуальні проблеми сучасного дизайну |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
APSD2021_V1_P231-234.pdf | 606,53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.