Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18035
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЄжова, О. В.-
dc.contributor.authorБадовська, Валерія Олегівна-
dc.date.accessioned2021-07-13T11:26:03Z-
dc.date.available2021-07-13T11:26:03Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.citationБадовська В. О. Плакат як засіб соціальної реклами : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 Дизайн / В. О. Бадовська ; наук. кер. О. В. Єжова. – Київ : КНУТД, 2021. – 75 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18035-
dc.description.abstractУ дипломній роботі надані результати дослідження поняття соціальної реклами та плакату, їх розвиток та вплив на формування морально-етичних принципів суспільства. Проаналізовано існуючі види та жанри плакатів. Отримані результати дозволили розробити системний підхід до створення найбільш ефективної соціальної реклами. Виявлено, що соціальні плакати мають колосальний вплив на формування свідомості. Встановлено, що здебільшого це залежить від розподілу смислового і експресивного навантаження між вербальними і невербальними компонентами рекламного повідомлення. На основі проаналізованих особливостей при розробці соціального плаката була створена серія плакатів для Дитячого будинку, яка може допомогти дітям знайти потенційних батьків або принаймні приверне увагу до проблеми дітей сиріт та великої кількості дитячих будинків.uk
dc.description.abstractВ дипломной работе представлены результаты исследования понятия социальной рекламы и плаката, их развитие и влияние на формирование морально-этических принципов общества. Проанализированы существующие виды и жанры плакатов. Полученные результаты позволили разработать системный подход к созданию наиболее эффективной социальной рекламы. Выявлено, что социальные плакаты имеют колоссальное влияние на формирование сознания. Установлено, что в основном это зависит от распределения смысловой и экспрессивной нагрузки между вербальными и невербальными компонентами рекламного сообщения. На основе проанализированных особенностей при разработке социального плаката была создана серия плакатов для Детского дома, которая может помочь детям найти потенциальных родителей или хотя бы привлечет внимание к проблеме детей сирот и большого количества детских домов.uk
dc.description.abstractThe diploma project presents the results of the study of the concept of social advertising and posters, their development and impact on the formation of moral and ethical principles of society. The existing types and genres of posters are analyzed. The results obtained allowed to develop a systematic approach to the creation of the most effective social advertising. It was revealed that social posters have a tremendous influence on the formation of consciousness. It was found that it depends mainly on the distribution of the semantic and expressive load between the verbal and non-verbal components of the advertising message. On the basis of the analyzed features in the development of the social poster, a series of posters for orphanages was created, which can help children find potential parents or at least draw attention to the problem of orphans and a large number of orphanages.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectсоціальний плакатuk
dc.subjectсоціальна рекламаuk
dc.subjectплакатuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectсоциальный плакатuk
dc.subjectсоциальная рекламаuk
dc.subjectsocial posteruk
dc.subjectsocial advertisinguk
dc.subjectposteruk
dc.subjectadvertisinguk
dc.titleПлакат як засіб соціальної рекламиuk
dc.title.alternativeПлакат как средство социальной рекламыuk
dc.title.alternativePoster as a means of social advertisinguk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorBadovska, Valeria-
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБДр2-17uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality022 Дизайнuk
local.contributor.altadvisorYezhova, Olga-
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom022_Badovska_Yezhova.pdf3,54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.