Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18035
Title: Плакат як засіб соціальної реклами
Other Titles: Плакат как средство социальной рекламы
Poster as a means of social advertising
Authors: Єжова, О. В.
Бадовська, Валерія Олегівна
Keywords: соціальний плакат
соціальна реклама
плакат
реклама
социальный плакат
социальная реклама
social poster
social advertising
poster
advertising
Issue Date: Jun-2021
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Бадовська В. О. Плакат як засіб соціальної реклами : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 Дизайн / В. О. Бадовська ; наук. кер. О. В. Єжова. – Київ : КНУТД, 2021. – 75 с.
Abstract: У дипломній роботі надані результати дослідження поняття соціальної реклами та плакату, їх розвиток та вплив на формування морально-етичних принципів суспільства. Проаналізовано існуючі види та жанри плакатів. Отримані результати дозволили розробити системний підхід до створення найбільш ефективної соціальної реклами. Виявлено, що соціальні плакати мають колосальний вплив на формування свідомості. Встановлено, що здебільшого це залежить від розподілу смислового і експресивного навантаження між вербальними і невербальними компонентами рекламного повідомлення. На основі проаналізованих особливостей при розробці соціального плаката була створена серія плакатів для Дитячого будинку, яка може допомогти дітям знайти потенційних батьків або принаймні приверне увагу до проблеми дітей сиріт та великої кількості дитячих будинків.
В дипломной работе представлены результаты исследования понятия социальной рекламы и плаката, их развитие и влияние на формирование морально-этических принципов общества. Проанализированы существующие виды и жанры плакатов. Полученные результаты позволили разработать системный подход к созданию наиболее эффективной социальной рекламы. Выявлено, что социальные плакаты имеют колоссальное влияние на формирование сознания. Установлено, что в основном это зависит от распределения смысловой и экспрессивной нагрузки между вербальными и невербальными компонентами рекламного сообщения. На основе проанализированных особенностей при разработке социального плаката была создана серия плакатов для Детского дома, которая может помочь детям найти потенциальных родителей или хотя бы привлечет внимание к проблеме детей сирот и большого количества детских домов.
The diploma project presents the results of the study of the concept of social advertising and posters, their development and impact on the formation of moral and ethical principles of society. The existing types and genres of posters are analyzed. The results obtained allowed to develop a systematic approach to the creation of the most effective social advertising. It was revealed that social posters have a tremendous influence on the formation of consciousness. It was found that it depends mainly on the distribution of the semantic and expressive load between the verbal and non-verbal components of the advertising message. On the basis of the analyzed features in the development of the social poster, a series of posters for orphanages was created, which can help children find potential parents or at least draw attention to the problem of orphans and a large number of orphanages.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18035
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайну
Appears in Collections:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Бакалаврський рівень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplom022_Badovska_Yezhova.pdf3,54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.