Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18045
Title: Програмна реалізація адаптивного навчання по напряму Front-end
Other Titles: Software implementation of adaptive learning in the front-end direction
Authors: Ярмоленко, М. В.
Харенко, О. О.
Keywords: веб-технології
front-end розробник
web technologies
front end
front-end developer
Issue Date: 24-Jun-2021
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Харенко О. О. Програмна реалізація адаптивного навчання по напряму Front-end : дипломна бакалаврська робота за спеціальністю 123 Комп'ютерна інженерія / О. О. Харенко ; наук. кер. М. В. Ярмоленко ; рец. С. А. Міценко. – Київ : КНУТД, 2021. – 88 с.
Abstract: Даний дипломний проект представляє собою автономну, інтерактивну онлайн-систему навчання по веб-розробці, а саме по одній з її частин front-end. Проект буде онлайн-курсом, де кожен бажаючий, не залежно від віку, може навчитися всього, що стосується такої важливої частини веб-розробки, як front-end. Все, що потрібно від користувача даного проекту, це тільки терпіння і бажання вчитися й пізнавати нове.
This diploma project is an autonomous, interactive online learning system for web development, namely one of its parts front-end. The project will be an online course where everyone, regardless of age, can learn everything related to such an important part of web development as front-end. All that is required from the user of this project is only patience and desire to learn and learn something new.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18045
Faculty: Інститут комп'ютерних технологій та дизайну
Department: Кафедра комп'ютерної інженерії та фундаментальних дисциплін
Appears in Collections:Кафедра комп'ютерної інженерії та фундаментальних дисциплін (КІФД)
Бакалаврський рівень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplom123_Kharenko_Yarmolenko.pdf2,04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.